مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

ولایتمداری مهمترین ویژگی سردار شهید سلیمانی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: خدا شناسی، ولایتمداری، زمان شناسی و تشخیص زمان از مهمترین ویژگی‌های سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت‌الاسلام علی اکبر پور  مسئول  نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی که در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: ٧٣٠ روز از شهادت بزرگ مردی که خار چشمی برای دشمنان بود می‌گذرد.

اکبر پور گفت:محور تمام حرکات شهید سلیمانی، خداوند و ولایت بود.

وی گفت:شهید سلیمانی اهل شعار نبود، ولایتمداری بود که خود را سرباز ولایت می‌دانست.

مسئول  نمایندگی  ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: زمان شناسی و تشخیص از ویژگی‌های سردار سلیمانی بود که در مقابل هر تهدیدی در هر زمان و مکان تدبیر می‌کرد.

وی گفت: عقب‌نشینی دشمنان از تهدیدات بخاطر اقتدار کشور در عرصه‌های مختلف است که در رزمایش اخیر سپاه توانمندی ایران را مشاهده کردند.

حجت‌الاسلام اکبر پور  گفت: سردار سلیمانی سال‌های متمادی پرچم مقاومت را برافراشت و نهضت جدیدی ایجاد کرد که سرانجام به نابودی همه مستکبران تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به نقش کم نظیر سردار سلیمانی در ناکام گذاشتن نقشه‌های شوم دشمن در منطقه  گفت: یکی از راه‌هایی که دشمنان امید زیادی به آن بسته بودند خلق گروه تروریستی تکفیری داعش بود، اما با حضور بزرگ مردی مانند شهید حاج قاسم ریشه این شجره ملعونه زودتر از آنچه که خودشان هم فکرش را می‌کردند خشکیده شد.

مسئول نمایندگی  ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان تصور نکنند با شهادت سردار سلیمانی پرچم مقاومت بر زمین می‌ماند، شهادت این سردار بزرگ آغاز راهی تازه برای تشدید جریان مقاومت و نبرد با مستکبرانی است که فقط خونریزی و جنگ طلبی را می‌شناسند.

وی گفت: دشمنان ما به دنبال اختلاف هستند، برای آن‌ها شیعه و سنی فرقی نمی‌کند باید همه ما هوشیار باشیم و نگذاریم دشمن به اهدافش برسد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار