بخشی از طرح‌ها به دلیل معطل ماندن، با گرانی رو به رو شده‌اند

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: بخشی از طرح‌ها به دلیل معطل ماندن و یا مدیریت ناصحیح با گرانی و افزایش هزینه مواجه شده‌اند و باید عقب ماندگی‌ها را جبران کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در نشستی با حضور معاون عمرانی استاندار بوشهر و مدیران کل ورزش و جوانان و راهداری برای بررسی طرح‌های معطل مانده، گفت: بخشی از طرح‌ها به دلیل معطل ماندن و یا مدیریت ناصحیح با گرانی و افزایش هزینه مواجه شده‌اند و باید با حرکت جهادی و مدیریت صحیح منابع عقب ماندگی‌ها را جبران کرد.

او گفت: در استان طرح‌های خردی وجود دارند که برای تکمیل نیازمند مدیریت صحیح و تامین هزینه هستند و این جلسه برای این تشکیل شده تا با برنامه ریزی مناسب و استفاده از بودجه‌هایی که تاکنون جذب شده است، بخشی از مشکلات برطرف شود و برای تکمیل طرح‌های ناتمام به دنبال جذب بودجه مناسب باشیم.

این نماینده مجلس یازدهم گفت: برداشت من این است که بخشی از کار‌ها به علت وجود ضعف‌های قانونی، کمبود منابع مالی، فضای اقتصادی حاکم بر جامعه و پرداخت دیون و مطالبات پیمانکاران، آن جور که باید پیش نرفته است، اگر در همین وضعیت بمانیم، سال آینده هم با همین مبالغ اندکی که جذب شده نمی‌توانیم به مقصود خود برسیم.


بیشتر بخوانید


جمیری، حضور معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در جلسه را برای اطلاع از موانع موجود بر سر راه مدیران اجرایی و تلاش برای برداشتن آن‌ها مهم خواند.

او گفت: در حوزه بوشهر شرایط به‌صورت نسبی خوب است، اما وقتی به شهرستان‌های گناوه و دیلم می‌رویم در حوزه راه‌های روستایی، طرح هادی و ایجاد فضا‌های ورزشی نیاز به کار‌های جدی‌تری وجود دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.