عنایتی: توپ‌هایمان وارد گل شد و بد شانس بودیم

سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص دیدار با نساجی مازندران توضیحاتی را ارائه داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار مقابل نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: در ابتدا باید بگویم که به تیمم و بازیکنانی که در اختیار دارم، افتخار می‌کنم. این چندمین بازی است که هیچ موقعیتی به تیم حریف ندادیم. این موضوع را واقعا دوست دارم و البته موقعیت‌های متعددی را هم در این بازی ایجاد کردیم. توپ هایمان تبدیل به گل نشد. به هر ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم.

او ادامه داد: زمین به دلیل بارندگی اصلا شرایط خوبی نداشت و لغزندگی باعث شد تا ما نتوانیم کار خودمان را انجام دهیم. در کل از نتیجه بازی رضایت ندارم. باید شرایطمان در جدول خیلی بهتر از این می‌شد، اما متاسفانه امتیازاتی که از دست دادیم امتیازات خیلی بچه گانه‌ای بود. تلاش خودمان را در ادامه به کار خواهیم گرفت. ان‌شاالله در بازی‌های آتی بتوانیم از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده کنیم. به تیم خوب نساجی هم خسته نباشید می‌گویم امیدوارم در ادامه راه بتواند موفق ظاهر شوند. امروز، روز خوبی برای تیمم نبود و از این موضوع خیلی ناراحت هستم.

عنایتی اشاره کرد: می‌توانستیم شرایط بهتری را رقم بزنیم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. تا فردا ریکاوری می‌کنیم و خود را برای دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان آماده می‌کنیم. ان‌شاالله که مقابل گل گهر بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار