ضرورت مصرف بهینه آب در لرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: صرفه جویی و مصرف بهینه برای تامین آب مصرفی استان در فصل گرما ضروری است.

  به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد -بهرام ستاری گفت: اقدامات بسیار خوب و موثری در زمینه احداث زیرساخت‌های آبرسانی به شهر صورت گرفته که حاصل تلاش بسیار متولیان امر است و می‌تواند به عنوان الگویی در کشور مطرح باشد.

وی گفت: در این راستا کاستی‌هایی نیز وجود دارد و عمده این کمبود‌ها در خصوص نبود زیرساخت‌ها در حوزه ذخیره آب و مشکلات ناشی از کمبود آب در فصول گرم سال می‌باشد.

وی گفت: سیستم مکانیزه تصفیه خانه آب شهری در خرم آباد کاملا به روز و به خوبی پاسخگوی نیاز مردم است، اما بدیهیست که به منظور حفظ وضعیت در مواقع بروز بحران باید آمادگی خود را حفظ کنیم.

ستاری گفت: در بازدید‌های میدانی می‌توان مشکلات و چالش‌های پروژه‌ها را دید و در نتیجه تصمیمات بهتر و اثرگذارتری جهت ارائه خدمات به مردم گرفت.

وی با اشاره به اینکه مصرف آب در استان باید مدیریت شود گفت: شاید در بسیاری از مواقع مشکلی در زمینه تامین آب دیده نشود، اما هرگونه کوتاهی در مصرف مطلوب و مدیریت شده آب ممکن است در فصول گرم سال مشکلاتی برای مردم به وجود بیاورد که باید با رعایت الگوی مصرف از بروز مشکلات پیشگیری کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار