آتش سوزی مجدد در پارلمان آفریقای جنوبی

مقامات آفریقای جنوبی از وقوع یک آتش سوزی دیگر در ساختمان مجلس ملی این کشور خبر دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، مقامات آفریقای جنوبی امروز (دوشنبه) از حریق دوباره در ساختمان پارلمان این کشور پس از مهار آتش سوزی روز گذشته، خبر دادند.

ژرمین کارلز، سخنگوی آتش نشانی درباره این حادثه اعلام کرد که سقف ساختمان مجلس ملی دوباره آتش گرفته است و ستون‌هایی از دود از پشت بام ساختمان مجلس بلند شده است. این در حالی است که ساختمان مجلس روز یکشنبه نیز آتش گرفته و مهار شده بود.

روزنامه آفریقای جنوبی به نقل از مقامات پارلمان نوشت که حریق مجدد در ساختمان مجلس پس از هشدار آتش نشانان مبنی بر دمای بالا در داخل ساختمان در حال سوختن رخ داد و با وضعیت فعلی و وزش باد‌های قوی باعث شعله ور‌تر شدن آتش داخل ساختمان می‌شود.

مولوتو موتاپو، سخنگوی پارلمان آفریقای جنوبی، آتش سوزی جدید را ویرانگر و غیرقابل توجیه توصیف کرد و از اعزام نیرو‌های کمکی  آتش نشانی برای مهار آتش در ساختمان مجلس ملی خبر داد.

این در حالی است که دیروز (یکشنبه) یک آتش سوزی در ساختمان پارلمان آفریقای جنوبی در کیپ تاون رخ داد. بر اثر این آتش سوزی سقف آن تخریب شد و شکاف بزرگی بر جای گذاشت. آتش نشانان پس از بررسی محل، برآورد کردند که این مشکل باید به خاطر سیستم سرمایشی داخل پارلمان رخ داده باشد. با بررسی‌های بیشتر مشخص شده یک فرد با دستکاری سیستم خنک کننده موجب ایجاد جرقه و آتش سوزی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار