نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

برای داشتن جامعه‌ای متمدن مهدوی باید پیرو قرآن و اهل بیت بود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شهدا به ما آموختند که پیرو قرآن و اهل بیت باشیم تا بتوانیم جامعه‌ای متمدن مهدوی بسازیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین استقبال از پیکر هشت شهید گمنام دفاع مقدس در فرودگاه شهرکرد گفت:

امروز مردم استان توفیق پیدا کردند در محضر شما شهدا باشند و شما آمدید تا دل‌ها را بار دیگر شهدایی کنید و برکاتی که خدا برای شما به عنوان شهید قرار داده است به منصه حضور برسانید.

شما شهیدان آمدید تا یک استان را بار دیگر بر سر سفره خود بنشانید.


بیشتر بخوانید


مزار شما زیارتگاه خواهد شد و دل‌های زاعران شما نورانی می‌شود، شما چه اعمالی انجام دادید که اینگونه منشأ برکت شده اید؟ مزار شما تا ابد می‌درخشد.

در ایام شهادت سردار سلیمانی سرداری قهرمان، در ایام شهادت حضرت زهرا آمدید، تا به ما یاد بدهید نباید در پی نام و نشان بود چرا که خداوند به انسان‌ها نام و نشان می‌دهد.

شما به آمدنتان به ما آموختید باید بنده شد تا پادشاهی کرد، باید دل کند از زر و زیور و دنیا تا خدا دنیا و آخرتمان ببخشد.

به ما آموختید که پیرو قرآن و اهل بیت باشیم تا بتوانیم جامعه‌ای متمدن مهدوی بسازیم.

ما باید مراقب باشیم این مراسم فقط تشریفات نباشد، مراقب باشیم فقط ظواهر نباشد و بین خودمان و شهدا پیوند برقرار کنیم و در پی راه آنان باشیم.

شهدا جان خود را برای حاکم شدن دین خدا بر روی زمین فدا کردند، مبادا ما خودمان را شهدایی بدانیم، اما نسبت به راه آنان بی تفاوت باشیم.

نباید اجازه دهیم انقلاب اسلامی، امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و راه‌های ارزش‌های انسانی زیر سوال برود و ما به دنبال نان و آب‌مان باشیم.

باید پویا و متحول بود و غیرت دینی داشته باشیم، ادارات، کارخانه ها، کوچه و خیابان‌ها را رنگ شهدایی ببخشیم که مبادا این رنگ کمرنگ شود.

اگر یک بار امر به معروف و نهی از منکر کنیم ۱۰‌ها حسنه برای ما نوشته می‌شود اگر به دنبال راه شهدا برویم عاقبت به خیر می‌شویم.

شهدا پیام دارند باید پیام آن‌ها را دریابیم و زنده نگه داریم جامعه را و اجازه ندهیم دشمنان ما جامعه و مردم ما را از ما بگیرند.

زدن دست و صورت بر تابوت شهدا و ریختن اشک برای آنان، نتیجه اثر شهدا بر دل‌های مردم است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار