اورسجی: ورزش کبدی را باید در بلندترین قله دنیا قرار دهیم

رئیس فدراسیون کبدی در خصوص انتخابات فدراسیون کبدی توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی در خصوص انتخابات فدراسیون کبدی اظهار کرد: همه کشور‌های موفق و توسعه یافته دارای برنامه های راهبردی هستند و ما هم در فدراسیون کبدی از این قاعده مستثنی نبودیم. با شناخت نقاط ضعف و قوت، برنامه راهبردی فدراسیون را در قالب ۸ استراتژی تدوین کردیم و از منابع انسانی متخصص بهره گرفتیم.

او گفت: یکی از دلایل موفقیت‌های ورزش کبدی به خصوص در مسابقات جاکارتا و میزبانی مسابقات قهرمانی جهان و برگزاری منظم لیگ‌های برتر و برگزاری اردو‌های منظم حاصل تلاش همه رواسای هیئت ها، کادر فنی و همکاران خوبم در فدراسیون کبدی و نگاه بسیار مثبت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بوده است و من تلاش و فعالیت خود را در فدراسیون کبدی بیشتر می‌کنم تا بتوانیم برای بار دیگر ورزش کبدی را در بلندترین قله دنیا قرار دهیم.

او افزود: ما حدود ۳ ماه قبل اردوی تیم‌های ملی را در بخش‌های بانوان و آقایان را شروع کردیم. با حدود ۷۰ بازیکن در بخش آقایان و بانوان کار خود را شروع کردیم. نسبت به سال گذشته ما اردو‌های خود را ۳ ماه زودتر شروع کردیم. قصد داریم که با کشور‌های کره جنوبی، هند و پاکستان اردوی‌های تدارکاتی برگزار کنیم. امیدوارم که تا پایان سال یک اردو برای بانوان و آقایان داشته باشیم. برای کادر فنی خیلی مهم است که این اردو‌ها برگزار شود، که نقاط قوت و ضعف ورزشکاران مشخص و برطرف شود. اعضای مجمع امروز بیش از دور گذشته به من اعتماد کردند و این موضوع هم به عملکرد من بر می‌گردد. این رای‌ها وظیفه بنده را سنگین می‌کند و من قول می‌دهم که در طول این ۴ سال به کشورم خدمت کنم و باعث پیشرفت ورزش کبدی شوم. ما در حدود ۴ تا ۵ سال است که ۶ ورزشکار لژیونر در لیگ ستارگان جهان داشتیم. خوشبختانه با برنامه ریزی‌های مناسب این تعداد به ۱۶ نفر افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کبدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار