سازندگان یوسف پیامبر در بوشهر فیلم می‌سازند

موسسه نگار فیلم تبیان سازنده مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر(ع) قصد دارد در بوشهر فیلم تولید کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر و به نقل از شورای اسلامی شهر بوشهر، اعضای موسسه نگار فیلم تبیان سازنده مجموعه‌های تلویزیونی مردان آنجلس و یوسف پیامبر(ع) در دیدار با اعضای شورای این شهر، گزارشی از روند فعالیت موسسه در ساخت فیلم‌های فاخر ارائه کردند و از ساخت یک فیلم در بوشهر با حضور بازیگران‌ مطرح سینمای ایران خبر دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: شورا و شهرداری از ساخت فیلم‌های فاخر دینی و حماسی حمایت می‌کند و با توجه ظرفیت‌های خوبی که وجود دارد انتظار داریم همه دستگاه‌های فرهنگی هم در این زمینه همکاری لازم داشته باشند.

جعفر پورکبگانی گفت: انتظار داریم ظرفیت‌های شهر بوشهر و چهره‌های شاخص این شهر با ساختن فیلم‌های فاخر نمایش داده شود.

او همچنین گفت: شهیدان‌مظلومی در بوشهر داریم مثل شهید بشکوه و شهید علیرضا ماهینی که همرزم شهید چمران بوده‌اند و مطالبه ما این است که این چهره‌ها در فیلم‌های حماسی معرفی شوند.

خدیجه گرشاسبی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: انتظار داریم فیلم‌هایی با محور دلاور مردی‌ها و فرهنگ و اصالت بوشهر ساخته شوند.

مشاور استاندار بوشهر در امور جوانان هم گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، تصمیم بر آن شد تا یک مجموعه تلویزیونی و یک فیلم سینمایی فاخر در استان بوشهر ساخته شود.

به گفته علیرضا تقوی‌نیا، استاندار بوشهر هم در نشست با اعضای این گروه فیلمسازی، حمایت خود را از این گروه برای کمک به ساخت آثار فاخر دینی در بوشهر اعلام کرده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.