تجلیل از خانواد‌ه های شهدای ورزشکار

به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، از صبر و مجاهدت خانواده های شهدای ورزشکار تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام- به منظور گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و یاد و خاطره شهداء، ایثارگران و رزمندگان مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام، مشاور اجرایی مدیر کل ورزش و جوانان، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، مشاور مدیر کل بنیاد شهید، رییس تربیت بدنی بنیاد شهید و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایلام با خانواده‌های شهیدان ورزشکار علی اصغر محمدی و عسکر کمری دیدار و گفت و گو کردند.

علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در دیدار با خانواده شهداء، با گرامی داشتن یاد و خاطره هشت سال رشادت و از خودگذشتگی شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی افرادی است که به خاطر ایمان و دفاع از مرز‌ها و آب و خاک کشورمان جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و رشادت به خرج دادند تا ما بتوانیم در آرامش و آسایش باشیم.

او گفت: شهیدانی که جاودانه هستند و چراغ راهی هستند که ما بتوانیم راه درست را تشخیص دهیم و امیدواریم بتوانیم گام‌هایی که این عزیزان برداشتند به شکل و روش دیگری ادامه دهیم.

رضائی مسئول تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با گرامی داشتن یاد و خاطره شهداء و جانبازان گفت: ما باید قدردان خون شهداء و فداکاری ایثارگران باشیم، امید است بتوانیم شهداء را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

رضایی گفت: همه ما نسبت به خون شهداء، ایثارگران و جانبازان در هر پست و مقامی که هستیم وظیفه داریم و باید تلاش کنیم گره گشای مشکلات مردم باشیم.

در ادامه این دیدار خانواد‌های شهدای ورزشکار شهید کمری و شهید محمدی به بیان خاطرات و صفات شهیدان پرداختند.

در پایان با اهدای لوح سپاس از خانواده‌های شهداء قدردانی شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.