خدمت بی منت پلیس به مردم سیل زده شهر های چابهار و کنارک

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان از خدمت رسانی بی منت و شبانه روزی پلیس به مردم سیل زده شهرستان‌های چابهار و کنارک خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان - سرهنگ مرتضی جوکار  گفت:همزمان با آغاز بارندگی‌های شدید در شهر‌های چابهار و کنارک و وقوع سیلاب در این مناطق، پلیس از همان ساعات اولیه در کنار سایر دستگاه‌های امدادی برای کمک به مردم این مناطق با بهره‌گیری حداکثری از تمام توان و امکانات و با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در ابعاد انتظامی و ترافیکی حضور یافت.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به استمرار خدمات رسانی پلیس به مردم سیل زده تا بازگشت به شرایط عادی، گفت: نیروی انتظامی با روحیه جهادی درکنار مردم است و با حضور مستمر در صحنه، در تامین و حفظ نظم و امنیت با تمام توان در حال انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم آسیب دیده در جریان آبگرفتگی مناطقی از شهر‌های چابهار و کنارک است.

این مقام انتظامی با اشاره به کارگیری کارکنان خدوم انتظامی در امر خدمات رسانی به شهروندان عزیز،  گفت:همکاران ما با حضور در مناطق آسیب دیده و بهره‌گیری حداکثری از امکانات و توزیع مایحتاج و اقلام ضروری درحال امداد و خدمات رسانی بی منت به مردم هستند.

سرهنگ جوکار با اشاره به آب گرفتگی در مناطقی از این شهرستان‌ها  گفت: در مناطقی هم که اهالی به سبب ورود سیلاب به منازل مسکونی مجبور به ترک منزلشان شدند، تیم‌های انتظامی ضمن کمک به مردم بر ورود و خروج‌های خودرویی مناطق سیل زده نیز نظارت دارند تا از سرقت اموال شهروندان پیشگیری شود.

این مقام انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بحث تأمین امنیت مناطق سیل زده نیز تمامی یگان‌های تکاوری پلیس همزمان با وقوع سیلاب با آماده باش کامل به یاری سیل زدگان شتافتند و با حضور شبانه روزی این همکاران خدوم، هیچ گونه اتفاق امنیتی تا این لحظه گزارش نشده است.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: افتخار پلیس خدمت رسانی به مردم است و پلیس تا آخرین لحظات در کنار سیل زدگان و بی منت خدمتگزار مردم خواهد بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار