با حضور استاندار اردبیل:

مشکلات ۵ واحد تولیدی به صورت میدانی بررسی شد

با حضور استاندار اردبیل مشکلات ۵ واحد و طرح تولیدی و صنعتی به صورت میدانی در محل واحد‌های تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در جریان بازدید از روند اجرای واحد تولید دارو‌های گیاهی امید فارمد پارسیان نسبت به پیگیری مشکلات و جذب تسهیلات برای گسترش فاز‌های فعالیتی این واحد قول مساعد داد.

او کل سرمایه گذاری در این مجموعه را ۲ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با تکمیل فاز‌های این مجموعه ۲ هزار نفر در این واحد مشغول کار می‌شوند.

استاندار اردبیل گفت: تاکنون با راه‌اندازی بخشی از مجموعه ۴۰۰ نفر در این واحد مشغول کار شده اند.

عاملی گفت: در بازدید از مجموعه اشجع باتری، سرمایه گذاری انجام گرفته در این واحد ۸۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی آن را بالغ بر ۶۰۰ نفر عنوان کرد.

او گفت: این مجموعه آمادگی توسعه واحد را داشته و در صورت تامین برق مورد نیاز و گسترش فضای تولیدی خود می‌تواند برای بیش از ۲۰۰ نفر نیز اشتغالزایی کند.

استاندار اردبیل در بازدید از تولید درب‌های ضد سرقت نیز میزان سرمایه‌گذاری این واحد را ۳۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۴۰ نفر اعلام کرد و گفت: این واحد نیز برای توسعه به ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه‌گذاری نیاز دارد که با عملیاتی شدن آن میزان اشتغال را ۱۵ نفر افزایش می‌دهد.

عاملی در ادامه این بازدید با حضور در واحد برش سنگ درخواست تسهیلات برای توسعه فاز‌های فعالیتی این واحد را مشکل و درخواست سرمایه‌گذار عنوان کرد و گفت: تلاش‌های لازم برای تسهیل در راستای اخذ تسهیلات با هدف توسعه اشتغالزایی انجام می‌شود.

او همچنین در بازدید از طرح تولید نشاسته صنعتی جهاد دانشگاهی استان سرمایه‌گذاری برای این مجموعه را ۱۶ میلیارد تومان در دو فاز اعلام کرد و گفت: فاز اول این مجموعه با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۱۰ نفر آماده بهره‌برداری است.

استاندار اردبیل در جریان بازدید این واحد نسبت به پیگیری و رفع مشکلات اداری و مجوز‌های مربوطه قول مساعد داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.