شناسایی ۱۰ بیمار کرونا مثبت جدید در قم

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه در حال حاضر شمار کل کرونایی‌های بستری در قم به عدد ۸۰ رسیده است، گفت: در این مدت براساس معیار‌های قطعی ۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان شناسایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - دکتر مهدی مصری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم، با بیان اینکه در حال حاضر، ۸۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قم بستری هستند، گفت: از این میان ۹ بیمار با وضعیت شدید بیماری درگیر هستند و در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در شبانه روز منتهی به ظهر پانزدهم دی، ۱۳ بیمار مشکوک به کرونا در اورژانس مراکز درمانی قم پذیرفته شدند که از این میان با تشخیص کادر درمانی ۱۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

دکتر مصری به ترخیص ۲۲ بیمار کرونایی بهبود یافته در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته فوتی کرونایی در استان قم نداشته ایم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به مشخص شدن نتیجه ۱۵۳ آزمایش کرونا در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: از این میان نتیجه ۱۰ آزمایش کرونا در استان قم مثبت شده است.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: شمار کل واکسن‌های کرونای تزریق شده در استان قم به یک میلیون و ۵۵۹ هزار و ۸۸۰ دُز رسیده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار