استاندار خراسان شمالی:

مسئولان همیشه باید پاسخگوی مردم باشند

محمد رضا حسین نژاد گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی همواره و در هر زمانی باید پاسخگوی مردم باشند و روزی از ایام هفته را به ارتباط مردمی و حل مشکلات اختصاص دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد -  محمدرضا حسین نژاد روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری خراسان شمالی که با حضور حجت الاسلام حسینی خراسانی عضو مجلس خبرگان رهبری در بجنورد برگزار شد به دستاورد‌های سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی در سال ۱۳۹۱ اشاره کرد و گفت: در بیانات رهبری صیانت از منابع آبی، مبادلات مرزی، مقابله با آسیب و توسعه بخش کشاورزی به همراه وحدت و همدلی از دستاورد‌های این سفر برای مردم استان بود که باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

استاندار خراسان شمالی گفت: باید در مسیر دولت سیزدهم حرکت کرد و برای نهادینه شدن پاسخگویی مدیران در دستگاه‌ها یک روز را حضور و ملاقات مردمی داشته باشند.


بیشتر بخوانید


او گفت: بحث صرفه جویی و درست استفاده کردن از انرژی باید در دستور کار تمامی آحاد جامعه قرار گیرد.

حسین نژاد گفت: ۲ هزار میلیارد اعتبارات استان در لایحه بودجه سال آینده است و بر اساس قانون جدید اموال مازاد باید در استان مصرف شود که شناسایی این اموال باید توسط دستگاه‌ها در دستور کار قرار گیرد تا بتوان به این میزان بودجه افزود و طرح‌های عمرانی را اجرا کرد.

استاندار خراسان شمالی گفت: هر چند که بانک‌های استان مشکلاتی دارند، ولی باید ارتباط خود را با بانک مرکزی حفظ و راهکار‌های آسان‌تر برای ارائه بودجه ارائه کرد.

او گفت: اگر دنبال استحصال منابع آبی مرزی هستیم باید در این حوزه سرمایه گذاری کرد تا از این ثروت بزرگ به درستی استفاده شود.

استاندارد خراسان شمالی گفت: استفاده از فاضلاب و پساب و با سرمایه گذاری بخش خصوصی باید با سرعت در شهرستان‌های خراسان شمالی انجام شود و از پساب برای توسعه استان استفاده بهینه کرد.

حسین نژاد گفت: اگر امروز در امنیت کامل به سر می‌بریم به برکت خون شهدا است و دستگاه‌های اجرایی در کمک به خانوده‌های ایثارگران و شهدا اهتمام داشته باشند و تبدیل وضعیت این خانواده‌ها مدنظر قرار گیرد.

او گفت: تلاش شود با اطلاع رسانی افتتاح طرح‌های دهه فجر، امید را در مردم زنده کنیم.

استاندار خراسان شمالی گفت: زمین خواران سعی دارند به منابع مردم در استان تعرض کنند و این وظیفه مسوولان است که در این زمینه تلاش و از منابع مردم حفاظت کنند.

او  گفت: شهر برای همه است و سالمندان و معلولان باید در این زمینه دغدغه‌ای نداشته باشند و این موضوع را به جد پیگیری می‌کنم.

استاندار خراسان شمالی گفت: ارتباطات با جامعه کارگری باید حفظ شود تا روحیه کارگران در عرصه تلاش و خدمت حفظ شود و بعنوان موضوعی شرعی که اعتقاد به ولایتمداری داریم دنبال شود.

حجت الاسلام حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری امروز در جلسه شورای اداری خراسان شمالی گفت:هر شخصی در هر منصب یا پست و مقام که بتواند نیازی از نیازهای جامعه را پاسخ دهد ماندگار خواهد بود لذا ملاک مانایی نافع بودن است.

حجت الاسلام حسینی خراسانی  گفت:خراسان شمالی افتخارات بزرگ ،ثروت و سرمایه های عظیم و ستودنی دارد که یک قلماز افتخارات آن وجود سه هزار شعید و ده هزار جانباز است.

او گفت:مردم خراسان شمالی در مقابل فتنه های دشمنانن کریمانه عمل کرده اند؛ بطوری که این موضوع در سطح کشور زبانزد شده است.

عضو فقهای شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری گفت:درخواست ما از مدیران استان خراسان شمالی خدمتگزاری به مردم است تغییرات مدیریتی نباید مانع از کارکردن مضاعف شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.