تشییع پیکر مطهر ۸ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری+تصاویر

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پیکر مطهر ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری تشییع شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - صبح امروز پنج شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۰ و همزمان با ایام سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم تشییع پیکر مطهر ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

این مراسم از مصلای حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد آغاز شد و تا میدان حضرت قمر بنی هاشم(ع) ادامه دارد.

در این مراسم سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولین استانی حضور داشتند.


بیشتر بخوانید


سه شهید گمنام دفاع مقدس در مجموعه فرهنگی موزه دفاع مقدس استان، یک شهید در حوزه علمیه خواهران، دو شهید در شهر آلونی و دو شهید گمنام هم در شهر ناغان، پس از تشییع به خاک سپرده می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این مراسم با بیان اینکه: این شهدا جریان ساز مکتب اسلام و اسلام ناب هستند گفت: شهدای والامقام انسان های ملکوتی و مکتبی تربیت می کنند.

او افزود: دیشب شاهد هتک حرمت به تندیس سردار سلیمانی بودیم و مردم ما با غیرت و تعصب بیشتر به صحنه می آیند و نفرت به آمریکا را و آمریکا تباران ابراز می نمایند.

چهار شهید گمنام در عملیات کربلای ۵، همچنین دو شهید در عملیات رمضان و یکی از شهدا در عملیات والفجر ۴ و یکی از شهدا در تک دشمن در سال ۶۷ در منطقه شلمچه به شهادت رسیدند.

هم‌اکنون ۱۲۱ شهید گمنام در خاک استان آرمیده‌اند که یکی از شهدای شهرستان اردل شناسایی شده است و ۳۹ یادمان شهدای گمنام در استان احداث شده است.

 
 
 
 
 

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار