نصرتی: با کدخدامنشی نتوانستند مانع حذف سرخابی‌ها از آسیا شوند

بازیکن سابق پرسپولیس درباره حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان -محمد نصرتی بازیکن سابق پرسپولیس درباره حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه به دلیل بدهی‌های انباشته شده اتفاقی که نباید می‌افتاد رخ داد. البته این موضوع بد نشد و یک بار برای همیشه مسئولان فدراسیون فوتبال بدانند با ریش گرو‌گذاشتن و کد خدامنشی نمی‌توان مسائل را برطرف کرد.

او ادامه داد: البته بعید می‌دانستم مسئولان AfC چنین تصمیمی بگیرند، زیرا رویکرد آن‌ها همواره جذب تماشاگران‌بوده است. البته این‌اتفاق بد هم نشد، زیرا دلیل خوبی است تا باشگاه‌ها به خودشان بیایند و شرایط را به سمت حرفه‌ای گری پیش ببرند. مدیران قبلی در این اتفاق خیلی مقصر بودند، زیرا هیچ کشوری به اندازه ما در آسیا و فیفا پرونده  حقوقی به دلیل شکایت ندارد.

نصرتی گفت: متاسفانه  باشگاه  پرسپولیس به مربیان و بازیکنان خارجی بدهی دارد و همین موضوع  به پرسپولیس ضربه سختی زد تا از آسیا حذف شود. فدراسیون فوتبال هم که‌متولی اصلی این ۲ باشگاه است، در گذشته می‌توانستند با دریافت برخی ضمانت نامه‌ها شرایط را طوری پیش ببرند که آن‌ها آن قدر  پرونده بین المللی نداشته باشند. به هر حال اکنون برای ۲ تیم‌فولادخوزستان و سپاهان آرزوی موفقیت دارم تا  این تیم‌ها بتوانند  نتایج خوبی در آسیا نتیجه بگیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار