آیت الله فلاحتی:

ایران با قدرت‌های سلطه‌گر سازش نمی‌کند

امام جمعه رشت گفت: ملت ایران هرگز با قدرت‌های سلطه‌گر سازش نمی‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - آیت الله رسول فلاحتی امروز در بخش‌هایی از خطبه‌های نماز جمعه رشت گفت: تا انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری هستند ملت ایران هرگز با قدرت‌های سلطه‌گر سازش نمی‌کند و این امر در سایه هوشیاری، بصیرت و آگاهی مردم به منصه ظهور می‌رسد.

دشمن بداند ملت ایران یکپارچه شهید حاج قاسم سلیمانی است

به گفته او سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگوی تمام آزادیخواهان جهان است که دشمن حتی از تندیس و عکس شهید سلیمانی هم می‌ترسد بنابراین بداند از این به بعد ایران یکپارچه قاسم سلیمانی خواهد بود.

حضور مردم در تشییع شهیدان نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین از حضور آگاهانه مردم مومن گیلان و رشت در تشییع شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس قدردانی کرد و حضور مردم در تشییع شهدا را خنثی کننده نقشه شوم دشمنان دانست.

پیکر مطهر ۸ شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس، روز گذشته همزمان با سالروز شهادت ام ابیها حضرت صدیقه طاهره (س) با حضور مردم از میدان شهدای ذهاب (شهرداری) تا میدان فرهنگ رشت تشییع شد.

پیکر ۵ شهید گمنام در موزه دفاع مقدس گیلان واقع در لشکر ۱۶ قدس جنب باغ رضوان، پیکر یک شهید هم در محوطه دانشگاه پیام نور رشت واقع در بلوار امام خمینی این شهر و پیکر ۲ شهید گمنام دیگر در پارک پاشوران سیاهکل به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.