نکونام: امیدوارم حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا درس عبرتی برایمان باشد

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره مسابقه فردای این تیم مقابل سپاهان اصفهان توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان بیان کرد: با قاطعیت می‌شود گفت که سپاهانی‌ها یکی از بهترین تیم‌های ۵ ، ۶ سال اخیر فوتبال ایران هستند که با یک برنامه ریزی و یارگیری خوب و یک سازمان فوق العاده توانسته اند هر سال بهترین عملکرد را داشته باشند.

امیدوارم این برایمان درس عبرتی شود و اطلاعات درست را به AFC و فیفا بدهیم

نکونام درباره حذف استقلال پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: واقعا این موضوع ناراحت کننده است و باعث ناراحتی تمام جامعه فوتبال شده است چرا که این فاجعه برای کشورمان و تیم هایش رخ داده است. ما همگی زیر پرچم ایران در مسابقات شرکت می‌کنیم و این اتفاق برایمان اصلا خوب نیست. از یک طرف هم به نفع فوتبال ما می‌شود که حداقل از این به بعد واقعیت‌ها را بگوییم و امیدوارم این برایمان درس عبرتی شود و اطلاعات درست را به AFC و فیفا بدهیم.

وی ادامه داد: اگر سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا نمی‌کردند و مجوز حرفه‌ای را نمی‌گرفتند، آبروی فوتبال ایران می‌رفت. با اینکه ما در آسیا در رتبه نخست رنکینگ قرار داریم و می‌توانیم بگوییم تیمی هستیم که با قاطعیت به جام جهانی صعود کرده ایم، ولی از نظر زیرساخت و کار‌های حرفه‌ای از میانه جدول رو به پایین هستیم چرا که شرایط خوبی در فوتبال حرفه‌ای نداریم.

سرمربی فولاد گفت: از این موضوع خوشحالم که ۲ باشگاه بزرگ فولاد و سپاهان توانستند مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند و امیدوارم بتوانند در این رقابت نماینده‌های شایسته‌ای باشند.

برای بازی فردا برنامه ریزی داریم و تیم حریف را آنالیز کرده ایم

وی ادامه داد: خوشحالم که فردا می‌توانیم مقابل تیم سپاهان بازی خوبی را برگزار کنیم و می‌دانیم تیم قدرتمندی هستند، نفرات خوب و پرمهره‌ای دارند. بهترین بازیکنان تیمشان را نگه داشته اند و بهترین بازیکنان سایر تیم‌ها را توانسته اند جذب کنند. برای بازی فردا برنامه ریزی داریم و تیم حریف را آنالیز کرده ایم.

وی درباره بازیکنان محروم یا مصدوم تیمش برای بازی فردا گفت: متأسفانه خیلی وقت است که ایوب والی را در اختیار نداریم و مصدومیت او برطرف نشده است. هفته قبل نیز گفتم که مهران درخشان مهر بایستی عمل جراحی انجام بدهد و فردا غایب است. شیمبا را به دلیل ۴ کارته بودن در اختیار نداریم و بازیکنان جایگزین قطعا فردا بهترین عملکرد را خواهند داشت و بهترین بازی را انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار