فرمانده یگان ویژه فرماندهی انتظامی کشور:

در نا آرامی‌های اجتماعی از سلاح جنگی استفاده نمی کنیم

سردار حسن کرمی گفت: سنگین‌ترین اسلحه ما در نا آرامی‌های اجتماعی در خیابان سلاح ساچمه‌زن است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  فرمانده یگان ویژه فرماندهی انتظامی کشور  در تشریح حوادث و ناآرامی های اصفهان گفت: سلاح سازمانی یگان ویژه کلاشینکف است اما اگر کسی در ناآرامی‌های اجتماعی در دست یگان ویژه پلیس اسلحه جنگی ببیند، من به وی جایزه خواهم داد.

به گفته سردار کرمی ما اصلاً در نا آرامی‌های اجتماعی با خود سلاح جنگی نمی‌بریم . 

در جریان اعتراض‌های مردم اصفهان تصاویر متعددی از اصابت تعداد زیادی از گلوله‌های ساچمه‌ای به بدن و چشم و صورت افراد معترض در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

فرمانده یگان ویژه فرماندهی انتظامی کشور می گوید:در حوادث اصفهان فرماندهان ما در عین حال که به سمت‌شان سنگ پرتاب می‌شد، دعوت به آرامش می‌کردند و همین منجر به این شد که تعداد زیادی از آنها، محل را ترک کنند.

سردار کرمی گفت: افرادی در آنجا با قمه و قداره پای کار آمده و قصد کشته‌سازی داشتند؛ محرکان اصلی که چادرهای کشاورزان را به آتش کشیده بودند و چند نفر که با اسلحه شکاری قصد شکستن لوله آب را داشتند، بازداشت کردیم.

 بعد از اغتشاشات پنجم آذر در اصفهان سردار  میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف هفت قبضه سلاح کمری کلت و وینچستر در مبادی شمالی ورودی اصفهان، یک نیسان کوکتل مولوتف و یک خانه تیمی خبرداده بود که سعی در برهم زدن آرامش شهروندان و ایجاد آشوب در اصفهان داشتند.

۱۷روز پس از تجمع کشاورزان اصفهانی و اعتراض به خشکی زاینده رود شورای میرآب‌ها وآب بران شرق و غرب اصفهان با صدور  بیانیه ای اعلام کردند پس از برگزاری   جلسه با حضور مسئولان استانی و امنیتی کشاورزان معترض حاضر به برچیدن چادر‌ها و پایان دادن به تحصن هستند.

 

 انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار