کشف هفت قبضه اسلحه شکاری در سلسله

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سلسله گفت: هفت قبضه اسلحه شکاری از متخلفان زیست محیطی در منطقه شکار و صیدممنوع "گرین" کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد -  علیرضا رحیمی گفت: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست این اداره، حین گشت و کنترل در منطقه شکار و صید ممنوع گرین موفق به شناسایی و دستگیری چند نفر متخلف زیست محیطی و کشف و ضبط هفت قبضه اسلحه تک لول و ساچمه زنی از آن‌ها شدند.

وی با بیان اینکه از این متخلفین علاوه بر هفت قبضه اسلحه تعداد سه قطعه کبک شکار شده از آن‌ها نیز کشف و ضبط شد، گفت: پرونده این متخلفین پس از بازجویی و تنظیم صورتجلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به دادگستری شهرستان ارجاع و ادوات کشف شده از آن‌ها تا پایان صدور رأای قطعی به صورت امانی زیر نظر این اداره باقی می‌ماند.

رحیمی گفت: هر گونه شکار و صید بدون اخذ مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست جرم محسوب شده و با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله از همه دوستداران طبیعت درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی آن را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

بیش از ۲۰۰ گونه جانوری و ۵۰۰ گونه گیاهی در منطقه شکار و صیدممنوع گرین وجود دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.