اختلال رمزگشایی کارت سوخت در منطقه ارومیه رفع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: مشکل حذف رمز که از ابتدای اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت به وجود آمده بود، برطرف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مجرد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: مالکان خودرو که رمز کارت سوخت خود را فراموش و یا اشتباه وارد کرده‌اند؛ می‌توانند با در دست داشتن مدارک هویتی و مالکیتی از جمله سند سبز خودرو، کارت ملی، کارت سوخت، کارت خودرو و در صورت داشتن سند بنچاق با مراجعه به ساختمان مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه واقع در خیابان کاشانی به صورت حضوری درخواست بازیابی رمز کارت سوخت خود را ارائه دهند و نسبت به بازیابی رمزشان اقدام کنند.

او گفت: مالکانی که در شهرستان‌ها اقامت دارند نیز می‌توانند با مراجعه به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان خود و ارائه مدارک خواسته شده نسبت به رمزگشایی کارت خود درخواست دهند.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه: درخواست کارت سوخت المثنی فقط با مراجعه حضوری مالک خودرو به همراه مدارک شناسایی خودرو به دفاتر پلیس+۱۰ امکان پذیر است.

او می گوید: ثبت نام کنندگان کارت سوخت المثنی می‌توانند روند صدور کارت خود را از سایت www.epolice.ir پیگیری کنند.

مجرد گفت: در مرکز و شهر‌های شمال آذربایجان غربی بالغ بر ۱۲۳ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی فعال متصل به سامانه هوشمند سوخت وجود دارد که بصورت آنلاین امکان ارتباط با جایگاه‌های تحت پوشش را فراهم می‌کند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه میگوید: این شرکت آمادگی کامل تامین سوخت در شرایط بحرانی را دارد و برف و یخبندان هم نمی‌تواند در سوخت رسانی به مناطق صعب العبور وقفه ایجاد کند.

او گفت: وضعیت ذخیره سازی سوخت در مخازن انبار‌های نفت منطقه مطلوب بوده و مردم نگران تامین سوخت مورد نیاز خود نباشند.

مجرد با قدردانی از تلاش‌های کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به ویژه کارکنان عملیاتی انبار‌های نفت منطقه گفت: این شرکت تلاش می‌کند تا با خدمت‌رسانی مناسب و به موقع به مردم، تامین سوخت مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کند و همه تمهیدات لازم برای تامین سوخت مناطق مختلف استان اندیشیده شده است.

او گفت: عملیات سوخت‌رسانی به همه روستا‌های صعب‌العبور در نیمه اول سال انجام شده و سوخترسانی به روستا‌های سخت گذر با قوت تمام ادامه دارد و سهمیه زمستان خانوار‌های مصرف کننده نفت سفید در کارت بانکی سرپرست خانوار‌ها از اول دی ماه واریز شده و تا ۲۵ اسفند سال جاری اعتبار دارند.

منطقه ارومیه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با دارا بودن ۵ ناحیه (مرکزی ارومیه، سلماس، خوی و ماکو و بازرگان) ۴ باب انبار نفت و دو مرکز سوختگیری هواپیمایی وظیفه تامین و توزیع سوخت مرکز وشهر‌های شمال استان آذربایجان غربی را به عهده دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.