سرقت تجهیزات طرح آبرسانی دشت سیستان

با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی شهرستان نیمروز ۲ سارقی که تعدادی از تجهیزات آبرسانی به دشت سیستان را سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی سرقت تجهیزات طرح ملی آبرسانی به دشت سیستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان نیمروز قرار گرفت.

سردار احمد طاهری گفت: با توجه به اهمیت موضوع تیمی تخصصی متشکل از مأموران زبده آن شهرستان تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری سارقان آغاز و با سرنخ‌های به دست آمده ۲ سارق حرفه‌ای شناسایی و مشخص شد این افراد با جاساز تجهیزات سرقتی در بین آهن آلات ضایعاتی قصد انتقال اموال مسروقه به یکی از استان‌های مرکزی کشور را دارند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در نهایت در یک عملیات ضربتی هر ۲ متهم دستگیر و در بازرسی از محموله‌های ضایعاتی آن‌ها بیش از ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات سرقت شده ازاین طرح آبرسانی، شامل انواع والف و لوله و اتصالات کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان اموال عمومی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار