لغورقابت‌های کشوری استعداد‌های برتر ووشو به میزبانی البرز

رئیس هیات ووشو البرز گفت: رقابت‌های کشوری استعداد‌های برتر در این رشته ورزشی که قرار بود بهمن ماه امسال به میزبانی البرز برگزار شود، لغو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - اسماعیل سایه افکن با بیان این که به احتمال زیاد جلوگیری از شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی رقابت‌های استعداد‌های برتر شده است، گفت: رقابت‌های کشوری استعداد‌های برتر در این رشته ورزشی که قرار بود بهمن ماه امسال به میزبانی البرز برگزار شود، لغو شد و برگزاری این رقابت‌ها به تابستان سال آینده موکول شد.

رئیس هیات ووشو البرز در بخش دیگری از سخنان خود به سرپا شدن دوباره ووشو البرز در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: در آذر ماه امسال رقابت‌های استانی در رده نونهالان و نوجوانان با استقبال بسیار خوب ورزشکاران و خانواده هایشان برگزار شد.

سایه افکن گفت: فعالیت‌ها در هیات ووشو از سر گرفته شده و می‌توان گفت که تمرین‌ها به حالت قبل خود برگشته است.

او با اشاره به این که در دوران پیش از کرونا حدود سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ووشو در البرز مشغول به فعالیت بودند، گفت: با شیوع ویروس کرونا تعداد ورزشکاران و تمرینات ما به شدت افول کرد این در حالی است که امروز ووشو البرز بار دیگر رو پا شده و تاکنون یک هزار ورزشکار سازمان یافته جذب این رشته ورزشی در استان شده اند که نشان دهنده روند رو به رشد ووشو در البرز است.

انتهای پیام /ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.