بازگشت ستاره قم به رقابت‌های جهانی

ستاره کاراته استان قم در بازگشتی دوباره همراه با دیگر ملی‌پوشان کشورمان به نخستین دوره مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان در سال جدید میلادی اعزام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - پرافتخارترین کاراته‌کای استان قم در حال حاضر امیر مهدی‌زاده است که در کارنامه موفقیت‌های خود سه مدال طلا و برنز پیکار‌های جهانی، سه نشان طلا و برنز مسابقات قهرمانی آسیا، دو طلا و نقره بازی‌های آسیایی، نقره رقابت‌های جام جهانی و چندین مدال بین‌المللی دیگر به ثبت رسانده است.

این ستاره مدال‌آور کاراته ایران و استان قم بعد از ناکامی در کسب مجوز حضور در پیکار‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو، اکنون بازگشتی دوباره به میادین دارد و این روز‌ها تمام تمرکز خود را معطوف بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین کرده و به همین منظور تمرینات آماده‌سازی را با جدّیت از سر گرفته تا در بهترین فرم ممکن برابر حریفان قرار بگیرد.

مهدی‌زاده که اکنون در اوج پختگی و تجربه است و حریفان نیز شناخت کاملی از او دارند، تمرینات آماده‌سازی خود را این روز‌ها برای حضور موفق در یک رویداد بزرگ بین‌المللی به نام مسابقات جهانی کاراته‌وان انجام می‌دهد، رقابت‌هایی که بهمن ماه امسال به میزبانی کشور امارات پیش روی این کاراته‌کا قرار دارد.

این در شرایطی است که نخستین مرحله از رقابت‌های کاراته‌وان در سال ۲۰۲۱ روز‌های ۲۹ بهمن تا اول اسفند ماه به میزبانی امارات در شهر فجیره برگزار خواهد شد و تا کنون ۱۲ کاراته‌کای کشورمان برای حضور در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند که یکی از آن‌ها امیر مهدی‌زاده از استان قم است.

همچنین سارا بهمن‌یار، طراوت خاک‌سار، رزیتا علی‌پور، مجید حسن‌نیا، امیررضا میرزایی، علی‌اصغر آسیابری، مهدی خدابخشی، ذبیح‌الله پورشیب، صالح اباذری، مهدی آشوری و سجاد گنج‌زاده دیگر کاراته‌کا‌های ایرانی هستند که برای حضور در این دوره از رقابت‌های کاراته‌وان آماده می‌شوند.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار