در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ورود سامانه بارشی به کشور/ تهران بارانی می‌شود

مدیر پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا با ورود سامانه بارشی در برخی استان ها از جمله تهران، خوزستان، لرستان و البرز بارش باران و برف خواهیم داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان - صادق ضیائیان گفت: برای فردا در استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، کرمانشاه، کردستان، جنوب آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش برف و باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

به گفته مدیر پیش بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی روز چهارشنبه در شمال غرب بارش پراکنده رخ خواهد داد و از پنجشنبه سامانه بارشی جدید از شمال غرب وارد کشور می شود و شمال غرب، غرب، ارتفاعات جنوب غرب، غرب سواحل دریای خزر ، ارتفاعات البرز مرکزی و برخی مناطق مرکزی کشور را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

پیش از این سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از سمت شمال غرب کشور طی امروز خبر داده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۱ دی ۱۴۰۰
تهران که دودش خیلی زیاد شده
اگر بارون و باد نباشه که خفه می شیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۱ دی ۱۴۰۰
# در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد و تبریز و......اگه بارون هم بیاد نیم ساعت بعد بارش، دوباره هوا به آلودگی قبل برمیگرده. چرا نامدیران فکر اساسی برای از بین رفتن آلودگی های روز افزون هوا نمی کنند!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۲۱ دی ۱۴۰۰
سلام.از سازمان بازرسی کل کشور،شورای نگهبان،دولت،مجلس،رهبر معظم انقلاب می‌خواهیم دستور واردات خودروی معمولی باکیفیت و بدون تعرفه گمرکی را صادر بفرمایند و فروش آن به مردم بدون خودرو،تا انحصار،احتکار و گرانی دههابرابری خودرو شکسته شود،مردم بعد برجام که خودرو ده برابر گران شد توان خرید ندارند و از طرفی خودروهای داخلی هزاران برابر ویروس کرونا در شش ماه گذشته کشته و تلفات داده.
آخرین اخبار