رییس اداره صمت ایرانشهر:

شناسایی نانوایی متخلف از طریق دریافت گزارشات مردمی

رییس اداره صمت ایرانشهر گفت: پرونده نانوایی متخلف باارزش ۵۶میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در شهرستان ایرانشهر تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان؛ مهرداد طاهری گفت:با توجه به دریافت گزارشات مردمی مبنی بر پخت و دپو نان، توسط یک واحد نانوایی، در خارج از ساعت کاری تعریف شده در بامداد، مورخ ۲۰ دی ماه، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و روسا و نمایندگان ادارات صمت، تعزیرات حکومتی و غله و خدمات بازرگانی بلافاصله در محل حاضر و پس از بررسی موضوع مشاهده شد که این نانوایی، پشت در‌های بسته به طوری که فعالیت آن اشکار نباشد اقدام به پخت نان با هدف فروش نان خارج از ضوابط تعریف شده می‌نماید.

او گفت: در بررسی اولیه تعداد ۱۵۰ قرص نان بسته بندی شده و حدود ۴ کیسه آرد خمیر شده در واحد نانوایی مشاهده شد که وزن چانه و ترازوی واحد نیز بررسی که نهایتٱ مشخص شد وزن هر چانه ۹۵۰ گرم می‌باشد که تخلف کم فروشی نیز محرز گردید.

به گفته طاهری  پرونده این نانوایی متخلف با ارزش ۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تشکیل و جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

این مقام مسئول در پایان از مردم شریف شهرستان ایرانشهر درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی مراتب را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ جهت رسیدگی، گزارش نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار