منصوریان: طلای بازی‌های آسیایی را در ویترین افتخاراتم قرار می‌دهم

بانوی ملی پوش ووشوی کشورمان هدفش کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی هانگژو چین است.

باشگاه خبرنگاران جوان - شهربانو منصوریان بانوی ملی‌پوش ووشوی کشورمان گفت: در جریان مسابقات انتخابی درون اردویی اول که پیگیری شد، ووشوکاران عملکرد خوبی داشتند. همچنین استعداد‌های بسیار خوبی در اردو هستند و  این  موضوع نشان می‌دهد که کار سختی پیش روی من  قرار دارد. فدراسیون  ووشو برنامه محور است و امیدوارم نگاه حمایتی که وجود دارد، با درخشش ووشوکاران در بازی‌های آسیایی همراه باشد و من هم بتوانم آن مدالی که در کارنامه‌ام خالی است را کسب کنم و طلای بازی‌های آسیایی  را در ویترین افتخاراتم قرار بدهم.

شهربانو منصوریان در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو برای بازی‌های آسیایی هانگژو توانست با غلبه بر حریف خود به عضویت تیم ملی در وزن ۶۰ کیلوگرم در آید. منصوریان  تاکنون نتوانسته مدال طلای بازی‌های آسیایی را به دست آورد به همین علت او به دنبال نخستین قهرمانی اش در این مسابقات است.  

منصوریان در ادامه صحبت هایش با اشاره به اردوی ۲ هفته‌ای تیم ملی ووشو بانوان گفت:   طبق برنامه قرار است به طور جدی در اردوی تیم ملی همدیگر را محک بزنیم. می‌دانم که با توجه به نفرات حاضر در اردوی تیم ملی، کار سختی برای اعزام به بازی‌های آسیایی دارم. البته امسال از همه سال‌ها بیشتر تمرین کرده‌ام. پیش از این و برای حضور در ادوار قبلی بازی‌های آسیایی فقط در زمان حضور در اردو تمرین می‌کردم، اما برای این دوره به صورت مداوم در حال تمرین هستم. روزی ۲ جلسه تمرین دارم و به هیچ چیزی جز کسب افتخار و بالا بردن پرچم ایران در هانگژو فکر نمی‌کنم. تمام تلاشم را می‌کنم که این اتفاق بیفتد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار