معاون استاندار بوشهر:

مردم مشکلاتشان را در فضای مجازی می‌گویند اما مسئولان پاسخ نمی‌دهند

معاون استاندار بوشهر گفت: در گروه‌های فضای مجازی می‌بینیم که مسئولان و مدیر روابط عمومی آن‌ها حضور دارند و مردم مشکلاتشان را بیان می‌کنند، ولی کسی پاسخگو نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- محمدتقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در نشست شورای روابط عمومی‌های استان بوشهر گفت: فضای مجازی فاصله بین مردم و مسئولان را کم کرده است. در گروه‌های فضای مجازی می‌بینیم که مسئولان ادارات و مدیر روابط عمومی آن‌ها حضور دارند و مردم مشکلاتشان را بیان می‌کنند، ولی کسی پاسخگوی آن‌ها نیست.

او گفت: در گذشته که گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های مجازی وجود نداشت، روابط عمومی‌ها و مدیران برای شناخت مشکلات مردم نیاز به فعالیت گسترده‌ای داشتند، ولی اکنون مردم به راحتی مسائل خود را عنوان می‌کنند. البته مسئولان هم باید به این موضوعات رسیدگی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: گلایه برخی از مدیران روابط عمومی از کمبود امکانات و نیروی انسانی پذیرفتنی نیست زیرا مهم‌ترین ابزار در دست روابط عمومی، یک گوشی تلفن همراه است که می‌تواند نیاز‌هایش را در زمینه‌های مختلف تامین کند.

ایرانی گفت: روابط عمومی‌ها تنظیم کننده روابط بین مردم و دولت و حکومت هستند و در این مسیر باید به خوبی نقش‌آفرینی کنند.

او گفت: مردم به دولت امید بسته‌اند. مردم، نجیب، آرام، متدین و شریف هستند، ولی ما هم مسئول هستیم و باید به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.