قضیه لپ تاپ در یونان باستان از چه قرار است؟

در این گزارش به بررسی عکسی که وجود لپ تاپ در یونان باستان را مطرح می‌کند، پرداخته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - یونان و مصر باستان عجایب بسیاری را در گذشته خود جای داده‌اند؛ برای مثال مومیایی‌ها و اهرام مصر از جمله کشفیاتی هستند که دانشمندان با گذشت سال‌ها هنوز هم در حل معمای آن‌ها ناتوان مانده‌اند.

اگر دقت کرده باشید، عده‌ای از مردم خیلی علاقه دارند که آثار و اشیاء تاریخی را به تکنولوژی امروزی ربط دهند. برای مثال همین لپ تاپ در یونان باستان که در نگاه اول غیرممکن به نظر می‌رسد.

و یا مثلا به عکس زیر دقت کنید:

قضیه لپ تاپ در یونان باستان از چه قرار است؟

اگر شما پیگیر خبر‌های سفر در زمان باشید، حتما این عکس را قبلا دیدید. تقریبا همه میگفتند که این عکس نشان دهنده این موضوع است که یک مسافر زمان به دوران مایا‌ها رفته و این دستگاه را در اختیار امپراطور مایا گذاشته.

ولی فارغ از یک لحظه تفکر! البته درست است که ما اعتقاد داریم سفر کردن در گذشته و آینده قطعا یک روزی رخ میدهد و البته شاید همین الان وجود داشته باشد؛ ولی دلیل نمی‌شود که هر چیزی را به آن ربط دهیم!

تصویر بالا درواقع هنر گرانبهای مایا را به نمایش گذاشته؛ مفهوم این اثر باستانی هم به این معنی که فرد فوت شده در زمان مرگ، در حال فرود به دنیای زیرین است!

نمونه‌های زیادی از این قبیل وجود دارد که البته امروز میخواهیم به بررسی یکی از آن‌ها بپردازیم! یعنی عکسی که گفته شده لپ تاپ در یونان باستان است!

در این گزارش میخواهیم این موضوع را بررسی کنیم که واقعا این عکس یک لپ تاپ است یا نه! در ادامه با ما همراه باشید.


قضیه لپ تاپ در یونان باستان از چه قراره؟

قضیه لپ تاپ در یونان باستان از چه قرار است؟

خب شما در تصویر بالا یک اثر باستانی مربوط به ۱۰۰ سال قبل از میلاد را میبینید که انگار یک لپ تاپ در دست شخصیت اصلی این اثر باستانی است که دقیقا همین عکس با همین موضوع، در شبکه‌های اجتماعی غوغایی به پا کرده بود.

بیایید اول بررسی کنیم که در این تابلو چه میبینیم:

در این تابلو یک زنی بر روی یک تختی نشسته و یک خانم جوان که احتمال دارد خدمتکارش باشد، این حرف را از آنجایی میزنم که اگر به دست زنی که بر روی صندلی نشسته است دقت کنید، دستبند‌هایی با طرح مار میبینید.

جدا از این طرز نشستنش هم به گونه اربابی است! مدل مو‌های آن‌ها هم شبیه به ارباب و برده است!

حالا چه ایده‌ای وجود دارد که این نظریه را رد کند؟

طبق بررسی‌های باستان شناسان، در دوران یونان باستان هیچ اشاره‌ای به برق و یا الکتریسیته نبوده؛ تنها اشاره‌ای که شده مربوط به ماهی‌های برقی است و نه چیز دیگری!

بعضی‌ها هم او را فقط ک جعبه جواهرات میدادند.

اگر به عکس دقت کنید، در زیر یک شیء عجیب دو سوراخ میبیند که طرفداران سفر در زمان گفتند که این‌ها همان پورت‌های USB هستند، ولی مخالفان آن‌ها گفتند که این فقط یک جایی برای نگه داشتن یک سری وسایل به مانند چوب بوده!

با این حساب، باز هم احتمالش وجود دارد که این شی یک لپ تاپ باشد! اگر فقط از این دید نگاه کنیم، قطعا نه!

ولی شاید وقتی این ارباب این لپ تاپ را پیدا کرده، سریعا دستور داده که یک اثر هنری از او بسازند…. کسی چه میداند؟! البته یک تصویر دیگری هم وجود دارد که خیلی شبیه به این اثر است که زیر می‌بینید:

قضیه لپ تاپ در یونان باستان از چه قرار است؟

تصویر بالا باعث شده که این تئوری که لپ تاپ در یونان باستان وجود داشته، کمی کم رنگ‌تر شود!

منبع: تن تاپ

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۴۸ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
اولا یارو اصلا بی جواب مطلب نشر کرده و در تصویر بالایی چیزی رو داره آویزون میکنه که همچین چیزی تو لپتاپ وجود نداره و شاید جعبه آب رنگه چون قلم لمسی بالاش این شکلی نیست و پورت usb مستطیل هست نه دایره و لپتاپی که از قسمت کیبوردش 2 لایه باشه وجود نداره حداقل تا الان طراحی نشده و در آینده هم بعیده چون روبه نازک تر شدن میره و وسیله ای که بصورت خم شدن باز و بسته بشه هزاران سال قبل اختراع شده مانند در خانه حداقل، در قصر یا در قلعه، ازشون میشه برای ساختن کیف یا جعبه الهام گرفت
Iran (Islamic Republic of)
عباس خان
۰۱:۳۶ ۲۵ دی ۱۴۰۰
دوستان در اون دوره اینها وجود نداشته اگر وجود داشتن در کتب تاریخی یا کتیبه ها و هر جایی که برای ثبت بوده ازش اسم برده میشده در کل فک کنم تاریخ رو تحریف کردن به خورد ما دادن ما فقط چیزی رو ک تو کتاب ها خوندیم باور داریم ولی اگه خوب فک کنیم یه جاهایی از تاریخ مبهم هست و قابل تامل آیا تاریخ نویسان علایق و غرایض شخصی خود را در ثبت وقایع به کار میگرفتن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۴ دی ۱۴۰۰
شاید لوازم آرایش شون باشه چون یک جا خواندم از۲۰۰سال قبل از میلاد لوازم آرایش بود
Iran (Islamic Republic of)
الیاس
۱۲:۳۶ ۲۴ دی ۱۴۰۰
قسطی خریده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۴ دی ۱۴۰۰
خود خداوند گفته انسان نمیتونه بر زمان غلبه کنه و آن را به عقب بازگرداند :/،اونوقت شما میگید سفر در زمان؟بر فرض محال هم اگر بود در کتیبه ها و کتاب هاشون یه اسمی ازشون می اوردن :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۵ دی ۱۴۰۰
حالا شاید شد
کاری نیست که نشه الان نشه 1 میلیون سال دیگه میشه
Iran (Islamic Republic of)
امّ
۰۵:۰۳ ۲۴ دی ۱۴۰۰
از نظر من که اینها نشانی های مسافر زمان» رهبر و راهنمای زمان،نویسندهء کتاب زمان همان قرآنِ زنده ملکه سبأ و تکنولوژی پیشرفته،اشاره به شخصی داره که مسافر زمان است و (طی العرض داشته)و خیلی چیزها را به عنوان نشانه برای آینده در گذشته قرار داده که این روزها برسید بهشون و براتون چیزهایی غیر قابل انکار نمایان کنه چرا که در آینده هم بوده دیده بعدش رو، رهبر =امام،،و امام امام امامــــامّ، زمان هم که همون زمان وقت،سکته نکنید
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۱:۳۲ ۲۵ دی ۱۴۰۰
وجدانا چی میگی کلا ؛این تصویر مربوط میشه به همون دوره و هیچ ربطی به تکنولوژی نداشته اگر لب تاب یا هر وسیله دیگه ای تو اون دوره وجود داشته قطعا تو کتاب ها و یا کتیبه ها ازش نام برده میشد در مورد سفر به زمان هم با عقل جور در نمیاد چون ما انسان های عادی هستیم شاید این کار هم عملی باشه چیزی که با عقل جور در نمیاد رو باور نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
نیاز
۲۳:۳۶ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
بله
France
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۳ دی ۱۴۰۰
دوست گرامی
قبل از یونان باستان به سراغ مصر باستان برو تا فرضیه ات کامل شود إن شاالله
چراکه در اهرام پدیده برق و کشف آن را نظریه پردازان حیات فرازمینی به اثبات رسانده اند
و نشانه های قطعی از لامپ و الکتریسته و انرژِی یافت شده است
و می تواند لپ تاب نیز بوده باشد
در پدیده شناسی به نظر برای یافت بسیاری از جوابها به سوالات در این زمینه بهتر است در مصر و تاریخ آنجا وارد و تحقیق و پژوهش نمائید
زنده و پاینده باشید
خوب بود به هرحال خواندم و لذت بردم
امیدوارم که دوستان خبر از کارهای فرازمینیها بیشتر فیلم و عکس و مطالب بگذارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۷ دی ۱۴۰۰
لپ تاپ وجود ندارد اگر فرا زمینی وجود داشته باشد چرا دو هزار سال هست که کسی آنها را ندیده سوراخ ها نیز ممکن است خطای کنده کاری باشد اگر راست باشد در کتاب تاریخ یونان نوشته میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۳ دی ۱۴۰۰
خدا شفا ندع شمارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۰ ۲۴ دی ۱۴۰۰
آی گفتی
آخرین اخبار