شناسایی ۱۲۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان شناسایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان-  نورالدین سلطانیان گفت:از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۳۰۴ هزار و ۵۵۱ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان شناسایی شدند.

همچنین در این بازه زمانی تعداد کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۳۰ هزار و ۳۱۱ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را ۱۲۷ نفر گزارش شده است.

مروجی گفت: تعداد ۱۸۹ هزار و ۸۴ نفر تعداد کل بستری شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده و ۵۶ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند.

در حال حاضر ۲۳۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان بستری هستند که از این تعداد ۳۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

مروجی می‌گوید تعداد کل بهبود یافتگان کرونایی از ابتدا تاکنون ۱۲۷ هزار و ۷۸۲ نفر هستند و تعداد بیماران ترخیص شده جدید در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۵۳ نفر بوده است.

همچنین تعداد ۱۱ هزار و ۱۵ نفر آمار کل فوت شدگان قطعی و شش هزار و ۳۴۰ نفر فوت شدگان مشکوک به علت کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان بوده است.

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان آمار مرگ و میر بیماران قطعی به کرونا یک مورد و تعداد فوتی‌های مشکوک به کرونا نیز چهار نفر گزارش شده است.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.