همایش معتمدین و سران طوایف جنوب شرق کشور برگزار شد

همایش بزرگ معتمدین و سران طوایف جنوب شرق کشور در دشت سمسور ایرانشهر برگزار شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: در حاشیه رزمایش بزرگ محمد رسول الله که در جنوب شرق کشور در حال اجرا است این همایش نیز نقش مهمی در ارتقای وحدت، همدلی و انسجام مردم منطقه دارد.

سردار علی اکبر پورجمشیدی گفت: ایجاد امنیت در مرز‌های شرق کشور و شهر‌های منطقه برای نظام بسیار مهم است و معتمدین، سران طوایف و علما نیز نقش مهمی در این راستا دارند.

او می گوید: همراهی مردم سیستان و بلوچستان در ابعاد مختلف با نظام خوب بوده و صف تعدادی خود فروخته به بیگانگان از این مردم ولایتمدار جدا است.

همچنین فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار نیروی زمینی سپاه مستقر در ایرانشهر گفت: اگر یک تا دو نفر در منطقه دست به شرارت و ناامنی می‌زنند این نشانگر آن نیست که یک قوم و طایفه‌ای به دنبال ناامنی و یا شرارت در کشور و منطقه هستند.

سردار ناظری گفت: امروز معتمدین، سران طوایف و علمای جنوب شرق کشور دور هم جمع شدند تا یکبار دیگر با آرمان‌های انقلاب و رهبری تجدید میثاق ببندند و نفرت و انزجار خود را از خودفروختگان به بیگانگان و افراد شرور اعلام کنند.

همچنین سید عبدالحسین سجادی یکی از معتمدین ایرانشهر هم گفت: مردم سیستان و بلوچستان در صحنه‌های مختلف وفاداری خود را به نظام و رهبری اعلام کرده اند.

او گفت:  کسانی که فریب خورده اند و دست به شرارت می‌زنند توبه کنند و از رأفت اسلامی بهره‌مند شوند و به آغوش گرم جامعه برگردند.

همچنین مولوی عبدالمجید اسماعیل زهی یکی از علمای اهل سنت و از بزرگان طایفه شه بخش گفت: امنیت بزرگترین نعمت برای بشریت است.

به گفته او  همه ما به دنبال آرامش و امنیت هستیم و کسانی که به دنبال شرارت هستند از ما نیستند.

او گفت:  دشمنان از اختلاف و تفرقه بین ما سواستفاده می‌کنند گفت: امنیت زمینه رشد و توسعه اقتصادی منطقه را فراهم می‌کند.

در این مراسم شرکت کنندگان حمایت خود را انقلاب اسلامی و از سپاه پاسداران در منطقه اعلام کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار