۵۰ طرح در خراسان جنوبی مشمول امهال تسهیلات گردشگری هستند

بر اساس ابلاغیه دولت بازپرداخت تسهیلات بانکی فعالان گردشگری تا پایان سال امهال می‌شود که در خراسان جنوبی حدود ۵۰ طرح مشمول این ابلاغیه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - اکبری‌راد مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی گفت: براساس ابلاغیه دولت بازپرداخت تمامی تسهیلات بانکی اخذ شده توسط تأسیسات و فعالان گردشگری دارای مجوز از وزارت گردشگری تا پایان سال امهال می‌شود و به انتهای دوره تقسیط منتقل خواهد شد تا پس از آخرین قسط وصول شود.

او گفت: با بررسی‌های انجام شده در استان و برای اطلاع‌رسانی به افراد واجد شرایط اقدامات و پیگیری‌های لازم صورت گرفته است که متقاضیان باید برای امهال تسهیلات دریافتی به بانک‌های عامل مراجعه کنند.

اکبری‌راد گفت: بانک‌های ملی، ملت، پست بانک، سینا، کشاورزی و صادرات پرداخت‌کنندگان این گونه تسهیلات به متقاضیان هستند و آمادگی دارند تا در اجرای مصوبه دولت سیزدهم مبنی بر امهال بازپرداخت تسهیلات بانکی فعالان گردشگری استان مساعدت کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی گفت: تسهیلات پرداختی از محل صندوق کارآفرینی امید نیز مشمول برخورداری از این مصوبه می‌شود و این صندوق نیز آمادگی همکاری با متقاضیان تسهیلات گردشگری را دارد.

او گفت: مجموع تسهیلات اشتغالزایی در حوزه گردشگری استان که مشمول این مصوبه می‌شود، ۳۵ میلیارد تومان است و این اقدام و ابلاغیه اخیر دولت به منظور حمایت و پشتیبانی از تأسیسات و فعالان گردشگری که در دوران شیوع کرونا دچار خسارت و زیان شده‌اند، ابلاغ شده است.

اکبری‌راد گفت: ضرورت دارد متقاضیان و فعالان بخش گردشگری برای امهال بازپرداخت تسهیلات اشتغالزایی خود به بانک‌های عامل مراجعه و از این فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار