مدیرعامل شرکت گاز استان یزد:

تامین گاز ایمن و پایدار برای مردم و صاحبان صنایع مصداقی از عمل به مسئولیت های اجتماعی است

علی اکبر میدانشاهی گفت: شرکت گاز استان توانسته با تأمین گاز ایمن و پایدار به یکی از مسئولیت های اصلی خود عمل کرده و رضایت مصرف کنندگان را جلب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - علی اکبر میدانشاهی، مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: تأمین گاز طبیعی و توسعه شبکه های گازرسانی ارتباط تنگاتنگی با مبحث مسئولیت های اجتماعی دارد لذا این امر به عنوان یک رویکرد مهم در گاز استان یزد مورد توجه بوده به طوری که برنامه های مشخصی در سه حوزه اقتصادی، اجتماعی و محیط زیست و به طبع آن در سه بخش جوامع محلی، مشتریان و کارکنان تهیه شده و به مرحله اجرا درآمده است.

میدانشاهی از آسایش ایجاد شده در بخش خانگی و تجاری، کمک به رونق تولید و شکوفایی اقتصاد، صیانت از محیط زیست، توسعه کشاورزی و بخش گلخانه ای و افزایش کیفیت محصولات تولیدی به عنوان مهمترین و شاخص ترین تأثیرات گاز طبیعی نام برد که موجب ایجاد تصویر مناسب از شرکت گاز و ایجاد فضای لازم برای افزایش اعتماد عمومی شده است.

او گفت: با ورود این انرژی ارزشمند به عنوان سوخت مورد نیاز واحدهای صنعتی، از طرفی شاهد احیاء مجدد واحدهای تولیدی و از طرف دیگر شاهد تأسیس و راه اندازی واحد های جدید بوده ایم که با توجه به دسترسی راحت و قیمت ارزان گاز نسبت به سوخت های فسیلی توانسته صاحبان صنایع را به فعالیت هر چه بیشتر در این حوزه ترغیب نماید و در نهایت موجب ایجاد اشتغال در بین جوانان شود ضمن اینکه تزریق گاز به عنوان سوخت نیروگاه ها در تولید برق بسیار حائز اهمیت است.

صیانت از محیط زیست دیگر مسئله ای بود که میدانشاهی در خصوص آن توضیحانی ارائه کرده و گفت: گاز طبیعی در مقایسه با سوخت های فسیلی یک انرژی پاک محسوب شده و با توجه به اینکه استان یزد یکی از استان های صنعتی کشور محسوب می شود لذا با تزریق این سوخت پاک به بخش صنعت شاهد کاهش چشمگیر آلودگی هوا بوده ایم.

افزایش کیفیت محصولات گلخانه ای به دلیل استفاده از گاز به عنوان سوخت مورد نیاز، حفظ محیط بکر و دست نخورده روستایی و مهاجرت معکوس به روستاها و تأمین سوخت خودروهای گاز سوز از دیگر مواردی است که مدیر عامل شرکت گاز استان یزد به آنها اشاره کرده و گفت: این شرکت همواره توانسته با یک برنامه ریزی صحیح نسبت به تأمین گاز ایمن و پایدار به عنوان یکی از مسئولیت های اصلی خود عمل نموده و رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار