خدمات اتوبوسرانی به شهر جدید سهند متوقف می‌شود

 مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه اعلام کرد: در صورت عدم ایجاد پایانه مرکزی اتوبوسرانی در شهر جدید سهند ارائه خدمات این شرکت برای ساکنان آن شهر متوقف می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - اسماعیلی  اشاره به مصوبه شورای ترافیک شهرستان اسکو مبنی بر اینکه خدمات دهی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه تا سال ۱۳۹۶ بوده است، گفت: در صورتی که شورای اسلامی و شهرداری سهند اقدام به راه اندازی پایانه مرکزی نکند، هرگونه خدمات دهی از سوی این شرکت متوقف خواهد شد.

با توجه به بند ۹ مصوبه سال ۱۳۹۵ شورای ترافیک شهرستان اسکو مبنی بر احداث پایانه مرکزی اتوبوسرانی در شهر جدید سهند تا پایان سال ۱۳۹۶ و خدمات دهی به فاز‌های مختلف این شهر توسط سیستم حمل و نقل عمومی توسط شهرداری سهند، در صورت عدم ایجاد و معرفی پایانه مرکزی تا پایان امسال و انجام خدمات حمل و نقل عمومی داخل شهر توسط شهرداری سهند، عملا" خدمات رسانی اتوبوس‌های شرکت واحد تبریز به این شهر امکان پذیر نخواهد بود.

 تشکیل و تفکیک سیستم حمل و نقل درون شهری در داخل شهر سهند از خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز و در کنار آن احداث پایانه اتوبوسرانی برای فراهم کردن انجام خدمات حمل و نقل مسافر بین شهر تبریز- سهند و بالعکس توسط اتوبوس‌های این شرکت بر عهده شهرداری سهند است.

 بدیهی است طبق قوانین موضوعه و با توجه به توسعه شهر جدید سهند، شهرداری این شهر موظف به تشکیل سامانه حمل و نقل درون شهری بوده و شرکت واحد تبریز و حومه وظیفه‌ای در خصوص حمل و نقل عمومی در مسیر‌های داخل شهر سهند آن هم با قبول هزینه‌های بالای تعمیرات و نگهداری ندارد و در صورت عدم اقدام به موقع تا پایان سال ادامه خدمات رسانی به این شهر مقدور نخواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قنادیان
۲۱:۵۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام خیلی ماشالله خوب خدمات می دن
آخرین اخبار