سردار حمیدی مطرح کرد؛

فوت ۱۵۴ نفر از عابران پیاده در ٩ ماهه اول سال/ اجرای طرح جناقی در ورودی و خروجی‌ها

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ورودی و خروجی بزرگراه‌ها طرح جناقی صبح و عصر اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان  -سردار حمیدی گفت: ترافیک تهران نسبت به سال ٩٨، حدود ١٠ درصد کاهش داشته است و در هنگام صبح ترافیک بیشتر است، اگر آغاز مدارس به صورت ١٠٠ درصد باشد، ترافیک بیشتر از سال ٩٨ خواهد شد مگر اینکه اتفاقات کارشناسی شده انجام شود.

به گفته رئیس پلیس راهور تهران در شرایط کاهشی تصادفات هستیم، اما عدد ما پایین است و امیدواریم به نقطه صفر برسیم، ما در مجموع ۱۵۴  نفر عابرپیاده معادل ٣٨ درصد، طی ٩ ماه گذشته در تهران جان خود را از دست دادند همچنین۶۷  نفر در وسیله نقلیه معادل ۱۶ درصد به دلایل مختلف آسیب دیدند.

به گفته سردار حمیدی، عدم توجه به جلو، ۴۲ درصد در تصادفات سهم دارد که انشالله مردم جدی بگیرند و این آمار کاهش پیدا کند، در ورودی و خروجی بزرگراه‌ها طرح جناقی هنگام صبح و عصر اجرا می‌شود که بازخورد‌ها هم خوب بوده و انشالله شهرداری با نصب دوریین‌های جناقی در روند کار سرعت ببخشد.

به گفته رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، ساماندهی بار از کار‌های اولویت دار ما است، پلیس با طرح منطقه‌ای ساعت خاصی را مشخص کرده تا وسایل نقلیه سنگین در ساعات اوج ترافیک حضور نداشته باشند.

سردار حمیدی گفت: ما در طرح کنترل آلودگی هوا قائل به اقدامات سلبی نیستیم، ٣ میلیون و ٩٠٠ هزار بار خودرو‌هایی که فاقد معاینه فنی جریمه شدند، هزار و ۵۰۰ دستگاه دودزا، پلاک هایشان جدا شده و یه پارکینگ منتقل شدند و خودرو‌هایی هم که معاینه فنی ندارند از طریق معاینه فنی سیار شناسایی شدند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شرکت‌ها و سازمان‌های دارای خودرو‌های سنگین به صورت انبوه، به رانندگان خود نسبت به رعایت قوانین ترافیکی آموزش و هشدار دهند.

به گفته حمیدی یک شرکت نیز پیشتر به دلیل تصادف خودروی میکسر در بزرگراه ستاری و رعایت نکردن قوانین برای اولین بار یکسال تعطیل شد.

او گفت: تاکنون به ۹ شرکت درباره رعایت نکردن قوانین ترافیکی هشدار داده شده است و در صورت اصلاح نکردن امکان تعطیلی وجود دارد.


بیشتر بخوانید

افزایش ۲۲ درصدی توان و تحرک پلیس راهور


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
وقتی شهرداری زورش میاد برا پل هواییا آسانسور بذاره معلومه که مردمم ازش استفاده نمیکنن و گر و گر میرن زیر ماشینا و کشته میشن
حالا خوبه آسانسور تقریبا 100% تولید داخله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۲۷ دی ۱۴۰۰
خیلی از اینا که کشته میشن توسط ماشیناییه که شب چراغ جلوشونو روشن نمیکنن
البتع بعد از تصادف و کشته شدن عابر فورا روشن میکنن و خودشونو تیرئه میکنن
هر ماشینی تو شب با چراغ خاموش رانندگی میکنه رو باید بست به رگبار
آخرین اخبار