آغاز سفر کاروان های راهیان نور دانش آموزی

امروز اولین گروه راهیان نور دانش آموزی در یادمان شلمچه حضور پیدا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ امروز  اولین گروه از کاروان دانش آموزی راهیان نور برای بازدید از مناطق جنگی و یادمان هشت سال دفاع مقدس پس از ۲ سال در شلمچه حضور یافت.

بر اساس پیش بینی ها تا پایان فرودین سال آینده حدود ۲۰ هزار دانش آموز از مناطق جنگی کشور بازدید می کنند.

اردوهای راهیان نور دانش آموزی امسال به ۲ شیوه حضوری و مجازی با استفاده از برنامه شاد برگزار خواهد شد و تزریق ۲ دز واکسن از شرط های مهم حضور در کاروان به شیوه حضوری است.

دانش آموزان روایتگر جنگ می شوند

باستان،رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: ۲۰۰ نفر  از دانش آموزان هر استان امسال در اردوهای سه روز و سه شبه راهیان نور اعزام خواند شد پس از شنیدن روایت جنگ در فضای مجازی به عنوان یک راوی به روایتگری آن روزها خواهند پرداخت.

روایتگری در فضای مجازی توسط دانش آموزها مختص استان هایی خواهد بود که به دلیل شرایط کرونایی موفق به اعزام کاروان به مناطق جنگی نشوند.

این اردوها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهند شد از هر استانی که اعزام شوند باید مجوزهای لازم را از آموزش‌وپرورش استانداری و ستاد مقابله با کرونای‌ استان داشته باشند.

آموزش فرهنگ مقاومت در راهیان نور

سردار قریشی،جانشین سازمان بسیج و فرمانده قرارگاه راهیان‌نور سپاه نیز به نقش تاثیرگذار اردوهای راهیان نور در ارتقای فرهنگ مقاومت در میان دانش‌آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم تاکید کرد.

سردار قریشی گفت: امروز آغازین روز این اردوها برای دانش آموزان آبادانی و خرمشهری خواهد بود و برای دانشجویان نیز برنامه‌هایی تدارک‌دیده‌شده و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام‌گرفته و آمادگی برای  پذیرایی از هم‌وطنان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس وجود دارد.

از ۲ سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی برگزاری این اردوها لغو شده بود.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.