بار کج قاچاق بازهم به مقصد نرسید

متهم قاچاق قرص ترامادول و عینک در بیرجند به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: با ارسال گزارش پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر اینکه ماموران ایست و بازرسی علی آباد بیرجند هنگام کنترل خودرو‌های عبوری از یک دستگاه اتوبوس تعدادی کالای قاچاق شامل ۱۷ هزار و ۹۰۰ عدد قرص ترامادل و ۲۲۷ عدد فریم عینک کشف و پرونده‌ای تشکیل و در شعبه سوم اداره کل تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شد.

به گفته او شعبه پس از احضار متهم و رسیدگی‌های قانونی و احراز وقوع تخلف بر اساس مدارک و مستندات موجود در پرونده، وی را علاوه بر ضبط کالا‌های مکشوفه به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

عضو شورای قضائی خراسان جنوبی گفت: پس از ابلاغ رای و پیگیری‌های اجرای احکام، دادنامه صادره با رعایت تشریفات قانونی اجرا و تمام جریمه وصول شد.

او از همه شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی، قاچاق کالا و یا سایر تخلفات صنفی و... موضوع را به صورت حضوری، تلفنی با خط گویای ۱۳۵ یا به سامانه اینترنتی http://tazirat ۱۳۵.ir تعزیرات حکومتی و همچنین با تلفن ۱۲۴ به سازمان صمت و تخلفات بهداشتی با تلفن ۱۹۰ به دانشگاه علوم پزشکی استان گزارش کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.