جایزه مردمی دارالعباده یزد به فیلم گرم مثل خاک رسید

در جشنواره فیلم عمار یزد، جایزه مردمی دارالعباده با ۳۲ درصد از آرای مردمی به فیلم گرم مثل خاک رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - حداد زاده دبیر جشنواره فیلم مردمی عمار یزد گفت: جشنواره مردمی فیلم عمار برای نخستین بار به صورت متمرکز در یزد برگزار شد.

او گفت: در این جشنواره هفت اثر از فیلمسازان یزدی در نقاط مختلف استان اعم از مساجد و پایگاه‌های بسیجی که امکان پخش داشتند، اکران شد.

دبیر جشنواره فیلم مردمی عمار یزد گفت: سوژه یابی قصه ما و تعیین جایزه مردمی دارالعباده با هدف شناسایی سوژه‌های ناگفته مردم و با در نظر گرفتن هویت بومی یزد از بخش‌های ویژه این جشنواره بود.

حداد زاده می گوید: از بین پیشنهادات مردمی، پلاک شهید حسن یاوری که ۲۵ مهرماه تفحص شده بود به عنوان جایزه دارالعباده انتخاب شد.

او با بیان اینکه در این جشنواره، جایزه مردمی دارالعباده با ۳۲ درصد از آرای مردمی به فیلم گرم مثل خاک رسید، گفت: تعداد آرای مخاطبان در این جشنواره بیش از هزار رای بود.

دبیر جشنواره فیلم مردمی عمار یزد گفت: در بخش سوژه یابی قصه ما که با محوریت انقلاب اسلامی و فعالیت‌های متنوع فرهنگی اجتماعی است، ۲۰ اثر مورد داوری قرار گرفتند که در پایان دو اثر از آقایان علی محمد جعفری و احمد ردایی که بهترین پژوهش و برترین سوژه را داشتند، به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های شهدا و جمعی از مسوولان استانی در سالن شهید عباسپور یزد برگزار شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار