ارتفاع برف در گردنه شمشیر و سریاس به بیش از یک متر رسید

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه گفت : هم اکنون ارتفاع برف در گردنه شمشیر و سریاس به بیش از یک متر و در سه راهی شهدا (ملندو) این شهرستان به ۲ متر می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- ابراهیم شهریاری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه گفت : از ۳۵ راه روستایی شهرستان، راه ارتباطی ۲۵ روستا مسدود است که تلاش می‌شود تا ساعت‌های آینده این راه‌ها بازگشایی شود.

علاوه بر محور اصلی پاوه به روانسر، راه ارتباطی پاوه به نوسود، نودشه و باینگان با تلاش راهداران و برف روبی و نمک پاشی بازگشایی و تردد در محور‌های ارتباطی فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

با توجه به بارش سنگین برف، تلاش اصلی راهداران بر این است تا عرض جاده‌های اصلی را از برف پاکسازی کنیم تا شاهد تصادفات خودرو‌های عبوری نباشیم.

۳۵ نفر از عوامل راهداری با ۲۵ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در راهداری زمستانی با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات در آماده باش کامل و در حال برف روبی هستند تا کاربران جاده‌ای با اطمینان خاطر سفر کنند.

برای طرح راهداری زمستانی امسال در مجموع هشت هزار تن ماسه و نمک در انبار‌های راهداری این شهرستان ذخیره شده تا در مواقع لزوم و بحرانی از آن استفاده شود.

نیاز است مسافران ضمن تجهیز وسایل نقلیه خود به زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار