رئیس پلیس راه استان ایلام:

محور آبدانان - دره شهر (گردنه کبیر کوه) مسدود شد

رئیس پلیس راه استان ایلام از مسدود بودن گردنه گردنه کبیر کوه در محور آبدانان - دره شهر به علت بارش برف و کولاک تا اطلاع ثانوی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - سرهنگ ابوالفضل کهزادی گفت: به جز محور یاد شده که تا اطلاع بعدی مسدود خواهد بود مشکلی برای تردد در راه‌های استان وجود ندارد.

او گفت: هرچند بقیه راه‌های با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس راه و همکاران راهداری استان باز است، اما می‌طلبد رانندگان با توجه به بارش‌هایی که در برخی محور‌ها از جمله ایلام. سرابله. ایلام. ایوان و ایوان. اسلام آباد داشتیم با احتیاط کامل رانندگی کنند.

او همچنین با الزامی داشتن زنجیر چرخ در همه محورها، گفت: هنوز هم احتمال بارش باران و برف در برخی نقاط می‌رود شهروندان حتی الامکان از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام از احتمال مه گرفتگی و کاهش دید در گردنه‌ها خبر داد و گفت: داشتن سرعت مطمئنه و روشن بودن مه شکن خودرو‌ها مواردی است که رانندگان باید به آن توجه کنند.

سرهنگ کهزادی گفت: با توجه به برودت هوا و سردتر شدن آن در ساعات آتی رانندگان نسبت به سالم بودن وسایل گرمایشی خودرو‌های خود اطمینان حاصل کنند.

به گفته رستمی،کارشناس هواشناسی ایلام یک سامانه بارشی با هسته سرد از روز پنجشنبه وارد استان شده و این سامانه تا ظهر سه شنبه در استان فعالیت دارد.

به گفته بیگلریان، سرپرست مدیریت بحران استانداری ایلام با توجه به بارش برف، برودت هوا و بروز یخبندان دانشگاه‌ها و مدارس نوبت صبح و بعدظهر امروز تعطیل و فعالیت ادارات با یک ساعت تأخیر آغاز شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.