ورزشکاران باید شهدا را الگوی خود قرار دهند

مراسم تدفین ۲ شهید گمنام با حضور مسئولان ورزش کشورمان در وزارت ورزش و جوانان امروز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - مراسم تدفین شهدای گمنام صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و جمعی از روسای فدراسیون‌های ورزشی در محل وزارت ورزش و جوانان تشییع و در پایان ۲ شهید گمنام در قسمتی از مجموعه وزارت ورزش و جوانان به خاک سپرده شدند.

مازیار ناظمی:

امروز یاد و خاطره این ۲ شهید بود. امیدورام همیشه یاد وخاطره آن‌ها زنده نگه داشته شود. ورزشکارانمان باید مانند شهیدان باشند و برای کشورمان باعث افتخار آفرینی شوند. ان شاالله این اتفاقات، یاد و خاطره آن را بیشتر زنده نگه دارد. این آرامشی که داریم، مدیون شهدا هستیم.

او ادامه داد: باید به خانواده شهدا احترام بیشتری بگذاریم. قهرمانان ما باید بدانند که باید ره شهد ا را بروند. من سال‌های زیادی کنار خانواده شهدا بودم و با آن‌ها زندگی کردم. شهیدان ما، انسای کم توقعی بودند و انتظار داریم همه به خصوص ورزشکاران راه آن‌ها را در پیش بگیرند. ورزشکاران الگوی جامعه هستند و توقع از آن‌ها در این مسئله زیاد است.

سید محمد پولادگر:

شهدای گمنام جایگاه بلند مرتبه‌ای نزد خدواند متعال دارند و آن‌ها اسم و نشان خود را با خداوند معامله کرده اند. شهدای گمنام، مایه افتخار، سربلندی و اقتدار کشور ما هستند. این اتفاق در وزارت ورزش و جوانان رخ داد و ما میزبان این ۲ شهدای گمنام عزیز و بزرگوار هستیم. این شهدای بزرگوار چراغ راه جوانان ما هستند که راه را از چاه تشخیص دهند.

حسین ثوری:

وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک امروز کار بسیار بزرگی انجام داد و فضای خالی که در مجموعه انقلاب وجود داشت را با حضور ۲ شهید گمنام عطرآگین کرد. کاری که امروز در مجموعه وزارت ورزش صورت گرفت می‌تواند انس و دوستی ما را با شهدایی که برای دفاع از ایران جان خود را فدا کردند، بیشتر کند. به هر حال اگر جانفشانی شهدا نبود قطعا این آسایش و امنیتی که الان داریم وجود نداشت.

محمد شروین اسبقیان :

امروز خدا را شاکریم که اتفاق بزرگی را جامعه ورزش شاهد است. ۲ لاله و پرستو بهشتی را در وزارت ورزش استقبال می‌کنیم و برای همیشه تاریخ میزبان این گل‌های بهشتی خواهیم بود و بوی عطر آن‌ها فضای جامعه ورزش را معطر خواهد کرد. حتما برکات این شهدای گرانقدر در جامعه ورزش در برمی‌گیرد.

 عزیزی‌خادم :

به ارواح طیبه شهدا درود می‌فرستم. امروز حرکتی که از جانب وزارت ورزش انجام شد، میمون و مبارک بود. همه وجود و حضور ما و ایران عزیز و حتی نفس کشیدن مان به برکت شهدا است. شهدایی که خالصانه، عارفانه و صادقانه وجود خود را برای کشور عزیزمان گذاشتند. آنها در دنیا و آخرت جاودان هستند. حضور در این مراسم حداقل‌ترین کاری است که می‌توانستیم انجام بدهیم.

 امیدوارم همه ما، سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌‌ها از نام شهدا درس زندگی و عبرت بگیریم. امروز کار بزرگی برای قدردانی از شهدای عزیز انجام شد. همه ما با تمام وجود قدردان همه شهدای عزیز هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار