راه ارتباطی و برق ۶۳ روستای ثلاث باباجانی همچنان قطع است

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: ۱۲۰روستای دچار قطعی برق هستند. برق ۲۷ روستا هنوز وصل نشده است. از راه ۲۰۹ روستای شهرستان، راه ارتباطی ۳۶روستا نیز بازگشایی نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- یدالله شکری گفت: راه دسترسی تازه آباد به ازگله بازگشایی شده است اما متاسفانه در دو نقطه به دلیل کولاک باعث مشکلات تردد شده است.

 در محور ازگله تا محدوده «مله کرمینه» برف روبی و بازگشایی شده و هفت روستای مجتمع امام علی (ع) باقی مانده که عملیات بازگشایی آن‌ها درحال انجام است.

 طول راه‌های شهرستان ۶۳۴ کیلومتر است و تمام جاده‌ها و راه های ارتباطی شهرستان به طور کامل برف گیر شده و کولاک و دمای هوا باعث شده در ساعات شب تردد در قسمت‌هایی از محورها، با زنجیر چرخ امکان پذیر باشد.

در بارش اخیر در کل محورهای شهرستان ثلاث باباجانی شاهد بارش نعمت برف بودیم و با امکانات شهرستان در ‌ساعت اولیه، عملیات برف‌روبی توسط راهداران شهرستان آغاز شد که به دلیل پراکندگی و تعداد بالای روستاها، سرمای هوا و وقوع کولاک، عملیات برف‌روبی با تاخیر مواجه شده است.

تمام امکانات شهرستان برای خدمات‌رسانی و کمک به مردم بسیج شده است و از روز گذشته تعدادی ماشین آلات برف روبی از دیگر مناطق به ماشین آلات راهداری اضافه شده است.

انتهای پیام/ ط.پ

برچسب ها: کولاک ، بارش ، برف روبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار