اظهارات سرمربی تیم ملی هندبال پس از دیدار با عربستان

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: شاگردانم با یک نمایش فوق‌العاده موفق شدند عربستان میزبان را شکست دهند و این همان بردی بود که بر رویش کار کرده بودیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از کسب پیروزی مقابل عربستان میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: واقعا می‌خواهم بگویم که این همان پیروزی بود که ما بر روی آن کار کرده بودیم و برایش تلاش کرده بودیم. در وهله دوم می‌توانم بگویم که بازیکنان با استرس و ترس وارد زمین شدند؛ اما واقعیت این است که نیمه دوم یک نیمه فوق العاده، چه در فاز دفاع و چه در فاز حمله بود. البته که نباید نمایش فوق‌العاده دروازه‌بانمان را فراموش کنیم. در نیمه اول کمی عجله بازیکنان بیش از حد بود و تعجیل می‌کردند و ما از فلسفه تاکتیکی خود خارج شدیم و این موضوع کمی به ما ضربه زد. اما در نیمه دوم همان کاری را که باید می‌کردیم انجام دادیم با اختلاف چند گل جلو افتادیم و ریتم بازی را ما در دست گرفتیم.

به گفته سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان ملی پوشان توانستند تا پایان بازی با عربستان حاشیه امنیتی برای خود ایجاد کنند و ملی پوشان در نیمه دوم بی نقص بودند. مانوئل در خصوص دیدار با عربستان می‌گوید: عملکرد فوق العاده‌ای بود و به تمام بازیکنانمان تبریک می‌گویم. اگر بخواهم در مورد تمامی بازی‌ها بگویم ما حتی در دو بازی اول هم که می‌دانستیم مقابل حریف برتری داریم، نیمه اول سختی داشتیم. در این بازی هم همان موضوع تکرار شد با وجود اینکه می‌دانستیم در برابر میزبان که تیم خوبی است بازی می‌کنیم. ما یک بازی خیلی مهم را بردیم، ولی از این مرحله وارد مرحله اصلی می‌شویم و باید متمرکز باشیم و بر روی هدف خود کار کنیم. ما فقط تا امشب می‌توانیم خوشحال باشیم و بعد باید برای موفقیت بجنگیم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران همچنین در مورد جو حاکم بر سالن بازی با وجود تماشاگران عربستانی گفت: شاید جو ورزشگاه باعث شد ارتباط من با بازیکنان سخت‌تر شود، البته من از زاویه دیگری این موضوع را می‌بینم. در هندبال همیشه جو تماشاچی وجود داشته و در این دو سال بخاطر کرونا این شرایط نبوده است. من ترجیح می‌دهم جو سالن زنده باشه، حتی اگر به ضرر ما باشه تا اینکه هیچ تماشاچی در سالن نباشد.

تیم ملی هندبال کشورمان امروز در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی هندبال مردان آسیا موفق شدند تیم ملی هندبال عربستان را در میان حضور هواداران خود با نتیجه ۲۴ بر ۲۰ شکست دهد و به عنوان سرگروه راهی مرحله بعد شوند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار