امام جمعه سنندج :

باید قدردان تلاش دستگاه‌های خدمات رسان در روزهای برفی باشیم

امام جمعه سنندج گفت: در چند روز اخیر که شاهد بارش سنگین برف در استان بودیم، تلاش دستگاه‌های خدمات رسان و نیرو‌های امدادی در خدمت به مردم قابل تقدیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج گفت:با بارش بی سابقه برف  در استان در روز های اخیر از نزدیک شاهد تلاش راهداری، هلال احمر، نیرو‌های نظامی و انتظامی، بسیج، رسانه‌ها، خبرگراری‌ها و صدا وسیما، مسئولان و دستگاه‌های خدمات رسان بودیم و باید قدردان زحمات آنان باشیم.

او با بیان اینکه دین اسلام، دین یاری و خدمت گزاری به مردم است،گفت: در چنین روز‌های سختی پرتو ایمان مردم و مسئولان مشخص می‌شود، بنابراین خدمات چند روز اخیر دستگاه‌ها و مسئولان، نشان از تلاش‌های صادقانه آنان دارد.

امام جمعه سنندج بر لزوم همکاری جدی‌تر دستگاه‌ها و همکاری مردم در اتفاقات مختلف شد و می گوید: در روز‌های اخیر برخی سواستفاده‌ها از جمله ذخیره زیاد نان و مایحتاج، گران‌فروشی و افزایش کرایه تاکسی مشاهده شد که در جامعه اسلامی قابل قبول نیست.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از خطبه‌ها به پیروزی انقلاب اسلامی و نابودی ۲۵۰۰ سال حکومت ستمشاهی اشاره کرد و گفت: این انقلاب، دگرگونی‌های زیادی در ایران ایجاد کرد و مردم از خدمات بسیار ارزشمندی در بخش‌های مختلف از جمله آب، برق و گاز و بهداشت و درمان بهره‌مند شدند.

او به ایستادگی جانانه مردم در هشت سال دفاع مقدس اشاره و آن را فتح و پیروزی توصیف کرد و گفت: مقاومت ملت ایران در برابر تحریم‌های اقتصادی آمریکا و جهان، نوعی فتح و پیروزی است و باید قدردان این ایستادگی‌ها بود.

امام جمعه سنندج پیشرفت و امنیت کنونی کشور را نتیجه خون شهدا و رشادت ایثارگران و رزمندگان دانست و گفت: باید از امانت شهدا که همان استقلال و امنیت کشور است، حفاظت کرده و با آینده‌نگری برای توسعه و آبادانی کشور گام برداریم.

ماموستا رستمی خواستار استفاده بهینه و صرفه‌جویی در مصرف انرژی شد و ادامه داد: در شرایط کنونی و با توجه به سرمای هوا، همه باید به فکر دیگر هموطنان بوده و با صرفه جویی در مصرف گاز، به پایداری شبکه کمک کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.