امداد رسانی نیرو‌های هلال احمر به سه هزار و ۱۰۰ نفر از مسافران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت : نیرو‌های این جمعیت به سه هزار و ۱۰۰ نفر از مسافران گرفتار در برف و کولاک طی چهار روز اخیر در سطح استان امداد رسانی کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه-  فرزین معتمدی گفت : نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر علاوه بر امدادرسانی به این تعداد از شهروندان، نسبت به آزادسازی ۲ هزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف نیز اقدام کردند.

در این چند روز ۲ هزار و ۳۶۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته میان گرفتاران در برف و کولاک و اهالی روستا‌های پاوه، ثلاث باباجانی و دالاهو که راه ارتباطی آن‌ها قطع شده بود توزیع شد.

 ۱۵ تخته چادر، ۱۲۰ تخته پتو، پنج هزار و ۶۰۰ قرص نان و ۵۳۰ کیلوگرم نایلون میان مردم متاثر از برف و کولاک توزیع شد در هیمن راستا ۲۹۶ نفر در پایگاه‌های امداد و نجات استان اسکان اضطراری داده شده و ۱۶ مادر باردار هم از روستا‌ها به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.

هفت سورتی پرواز توسط بالگرد‌های جمعیت هلال احمر انجام شد پنج سورتی مربوط به ارسال اقلام ضروری و بسته‌های غذایی برای روستا‌های محاصره در برف و کولاک بود و ۲ سورتی هم برای انتقال مادران باردار به مراکز درمانی انجام شد.

در این چند روز ۵۴۵ نفر از همکاران ما در قالب ۶۲ تیم‌های عملیاتی در ۳۰ محور واقع در ۱۲ شهرستان استان به صورت شبانه روز مشغول ارائه خدمات به عموم همشهریان و هموطنان بودند.

طی روز‌های اخیر ۴۴ دستگاه خودرو امداد کمک دار برای خدمات رسانی به مردم مورد استفاده قرار گرفت، ۳۱ پایگاه شهری و بین شهری برای امداد رسانی به مردم درنظر گرفته شده بود.

همکاران پرتلاش ما همچنان در حالت آماده باش به سر می‌برند تا در صورت نیاز به یاری مردم بشتابند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.