نماینده ولی فقیه در هرمزگان مطرح کرد؛

هرمزگان نیازمند بودجه ویژه برای رفع فقر

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: هرمزگان از لحاظ فقر رتبه نخست را در کشور دارد و رئیس جمهور در سفر به هرمزگان در جریان این موضوع قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس-حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ،نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: علاوه بر بودجه سالانه، ضروری است بودجه ویژه‌ای نیز برای رفع فقر به هرمزگان اختصاص یابد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه امروز سفر رئیس جمهور و هیات دولت را به هرمزگان پر خیر و برکت دانست و گفت: در این سفر تصمیمات خوبی به نفع مردم گرفته شد و مشکلات مردم در این سفر به رئیس جمهور و هیات دولت اعلام شد.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه رئیس جمهور خواسته‌های نمایندگان مردم را با سعه صدر پذیرفت، گفت: باید برای رفع مشکلات صبور بود چراکه رفع آن‌ها کمی زمان می‌برد.

او در خصوص خسارت سیل به بخش‌هایی از رودان و میناب هم گفت: در بازدیدی که دیروز از این مناطق داشتم، انحراف سیل از مسیر رودخانه اصلی بعلت برداشت بی رویه شن‌ها از بستر رودخانه موضوعی بود که باعث گلایه مردم شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ساخت پل میان بندر کلاهی و روستای مازغ را از دیگر مشکلات و درخواست‌های مردم عنوان کرد و گفت: ماشین‌ها برای رفت و آمد در این مسیر باید از آب شور رد شوند که این موضوع به خودرو‌های مردم آسیب می‌زند.

به گفته امام جمعه بندرعباس، در این سیل به ۵ هزار خانه آسیب جزئی وارد شده و هزار و هفت خانه نیز بعلت خسارت شدید نیازمند بازسازی هستند و اکنون بسیاری از مردم در چادر زندگی می‌کنند.

او گفت: قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه برای جلوگیری از ورود سیلاب به روستاها، نزدیک به ۱۰ کیلومتر دایک حفاظتی ایجاد کرد که کار بزرگی بود.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌ها به دشمنی آمریکا با کشورمان اشاره کرد و گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب، آمریکایی‌ها همیشه دچار اشتباه محاسباتی هستند و چه قبل از پیروزی انقلاب و چه بعد از آن همراه اشتباهات خود را تکرار می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: قبل از پیروزی انقلاب، فرستاده آمریکا دستور کشتار مردم را داد و فکر میکرد با این اقدام می‌تواند انقلاب را متوقف کند.

او شکست در کودتای طبس، راه‌اندازی جنگ ۸ ساله و تحریم‌های مختلف را از اشتباهات محساباتی آمریکا دانست و گفت: مردم ایران در مقابل همه اقدامات آمریکایی‌ها اراده پولادین دارند و همواره استوار هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را نیز تبریک گفت و افزود: زن مسلمان در مقام عفت و پاکی، راه و روش حضرت زهرا (س) را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.