حضور انتشارات مدرسه با ۶۰۰ اثر در نمایشگاه مجازی کتاب

انتشارات کتاب مدرسه با ۶۰۰ عنوان کتاب در دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران حضور پیدا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکشنبه سوم بهمن کار خود را آغاز می‌کند و مخاطبان کتاب می‌توانند آثار مورد نظرشان را با تخفیف ۲۰ درصدی تهیه کنند.

انتشارات کتاب مدرسه هم از جمله ناشران حاضر در این رویداد ادبی است که آثارش را در حوزه‌های مختلف داستان، رمان، شعر، کتاب‌های نقد و نظریه، قرآن و معارف اسلامی، علوم‌و‌فناوری، ریاضیات، تاریخ ایران و جهان، زندگی‌نامه دانشمندان- فرماندهان دوران دفاع مقدس – مشاهیر و هنرمندان، کتاب‌های مرجع، دایره‌المعارف و فرهنگ‌های کاربردی در این رویداد ادبی عرضه کرده است.

انتشارات مدرسه کتاب‌های منتشرشده اش را از سال ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۰ در سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران بارگذاری کرده است. پست به صورت رایگان کتاب‌های این انتشاراتی را برای مخاطبانشان ارسال می‌کنند و امکان خرید ۲۴ ساعته به صورت برخط برای مخاطبان کتاب فراهم است.

انتشارات مدرسه در دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب هدایایی را برای مخاطبانش در نظر گرفته است؛ از جمله آن‌ها می‌توان به ارسال کتاب با امضای مولف، اهدای کتاب هدیه در خرید‌های بالای ۳۰۰ هزار تومان، ارائه بن عیدانه خرید از فروشگاه اینترنتی این انتشاراتی اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار