استاندار ایلام:

۵۲ پروژه راهسازی در استان ایلام در حال اجرا است

استاندار ایلام گفت: در حال حاضر ۵۲ پروژه راهسازی در استان ایلام در حال اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - حسن بهرام نیا در نشست شورای اداری استان با اشاره به اینکه امروز سیاست جاری دولت در استان ایلام بر محور اقتصادی و عمرانی متمرکز شده است، بیان کرد: در این راستا حضور میدانی مسئولان در میان مردم، سرمایه گذاری و نظارت میدانی بر بازار و معیشت بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه گفت: در این راستا باید از همه‌ی ظرفیت‌های بالقوه استان برای اشتغال و سرمایه گذاری با توجه به منابع خدادادی که در اختیار مردم است، نمود.

استاندار ایلام با اشاره به مشکلات تورم و وضعیت معیشت مردم گفت: علاوه بر تحریم‌ها و وضعیت کرونا، وضعیت تورم و گرانی کالا بر معیشت مردم تاثیر گذاشته و در این راستا لازم است با پایش، نظارت و کنترل مستمر بازار در خصوص تعدیل نمودن وضعیت اقدام کرد.

وی، در ادامه رفع مشکلات امروز کشور و استان را در گرو کار جهادی دانست و افزود: رئیس جمهور بعد از سفر به روسیه، بلافاصله راهی مناطق سیل زده کرمان شد لذا باید این رویکرد جهادی در کشور و استان نیز اجرایی شود که خوشبختانه این مهم را در قضیه نظارت بر کیفیت نان استان و رسیدگی به وضعیت سیل زدگان مورموری مشاهده کردیم.

استاندار ایلام با بیان این مطلب که در آستانه ورود به سال جدید هستیم گفت: باید نسبت به معیشت مردم و مایحتاج مردم از هم اکنون با برنامه ریزی لازم داشت.

بهرام نیا با عنوان این مطلب که در سال آینده از نظر تأمین منابع مالی وضعیت ما با امسال کاملاً متفاوت است، ادامه داد: در بودجه سال جدید رشد اقتصادی استان را ۹.۶ دهم در نظر گرفته‌اند که از این میزان ۳.۴ دهم درصد به بهره‌وری و مابقی به سرمایه گذاری مرتبط است.

بهرام نیا در خصوص وضعیت عمرانی در استان گفت: پروژه‌های عمرانی در سطح استان خوب است، در بحث راه ۵۲ پروژه، در ساختمان ۳۳ پروژه، نهضت ملی مسکن ۵۴۵ واحد در استان وجود دارد که نیاز است در اتمام و به سرانجام رسیدن آن‌ها تلاش شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.