ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال آهوان در سمنان تمدید شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال رضوی با نام «آهوان» تا پایان بهمن ۱۴۰۰ تمدید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - فرشید فلاح گفت: اختتامیه این جشنواره ملی که با عنوان "آهوان" برگزار می‌شود نیز اواخر امسال برگزار می‌شود.

 همه مردم امکان حضور در این جشنواره را حتی با ارسال یک عکس از سفر به مشهد مقدس، زیارت حرم امام رضا (ع) و یا یک فیلم کوتاه شعرخوانی با موضوع امام رضا (ع) دارند.

 در بخش پویش حرفه ای، تولید و انتشار محتوای دیجیتال در قالب‌های انیمیشن و موشن گرافیک، فیلم کوتاه، مستند کوتاه، داستانی کوتاه، نماهنگ و عکس با موضوعات جشنواره را شامل می‌شود ادامه داد: در پویش عمومی (مردمی) نیز تولید و انتشار محتوای دیجیتال در یکی از قالب‌های عکس، پوستر و عکس نوشت، اینفوگرافیک، پادکست و ویدئو با موضوعات جشنواره است.

محتوا‌های تولیدی باید در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن یا کارافزار‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای (به ویژه رسانه‌های اجتماعی داخلی) با هشتگ‌های اعلامی از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شوند.

 فناوری دیجیتال دارای دو بعد اساسی شامل محتوا و ساختار و نرم افزار و ابزار دیجیتال است و در ماراتن تولید محتوای دیجیتال رضوی، تولید محتوا در یک رقابت سازنده بر اساس موضوعات و محور‌های اعلامی در فراخوان نهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی در قالب‌های صوت، ویدئو، تصویر و گرافیک در بازه زمانی یک یا چندروزه است که با همکاری مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی بر بستر سامانه پلتزار (شبکه فعالین فرهنگی دیجیتال) برگزار می‌شود.

 پس از داوری آثار توسط هیات داوران، نفرات برگزیده معرفی می‌شوند و آثار برتر در سکو‌های نشر محتوا، خبرگزاری ها، سایت‌های خبری و سامانه‌های ویدئو‌های درخواستی منتشر می‌شود.

این جشنواره در قالب نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) و بر اساس توافق نامه‌ای بین مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای اطلاع از مفاد این جشنواره به سامانه‌های بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و شمس توس مراجعه کنند.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.