تمام راه‌های روستایی گیلانغرب بازگشایی شد

راه ارتباطی هشت روستای شهرستان گیلانغرب که به دلیل بارش برف مسدود بود با تلاش ماموران و عوامل راهداری بازگشایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: این روستا‌ها در بخش گواور بودند که عملیات بازگشایی این راه‌ها روز گذشته با تمام توان انجام شد و هم اکنون تردد در آن‌ها باز است ضمن اینکه راه دسترسی به منطقه عشایری منطقه "پی کله " نیز رفع انسداد گردید.

حشمت رضایی گفت: تمام راه‌های اصلی و فرعی شهرستان به استثنای جاده «مله نی» هم اکنون باز و رفت وآمد در آن‌ها جریان دارد و کار بازگشایی جاده گیلانغرب به سمت دهستان حیدریه از محور مله نی نیز از صبح امروز شروع شده و تا ساعاتی دیگر این محور نیز بازگشایی خواهد شد.

ورود سامانه بارشی و بارش سنگین برف طی هفته گذشته راه ارتباطی ۷۰ روستای شهرستان گیلانغرب شد که همه عوامل ستاد بحران شهرستان و نیرو‌های نظامی و انتظامی و ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک راهداری، جمعیت هلال احمر، فوریت ها، شهرداری‌های گیلانغرب و سرمست، بخش خصوصی و یگان‌های نظامی در امر بازگشایی ۶۰۰ کیلومتر راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی شهرستان مشارکت داشتند.

با تمهیدات اتخاذ شده خوشبختانه مشکلی در زمینه خدمات رفاهی روستا‌ها نداریم، ولی از مردم می‌خواهیم با توجه به برودت هوا، یخبندان و مه گرفتگی جاده‌ها و راه‌های ارتباطی منطقه از تردد‌ها و سفر‌های غیر ضرور پرهیز کنند.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.