منصوریان: اخراج بازیکن ذوب آهن به پیروزی ما کمک کرد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: اخراج بازیکن ذوب آهن و شوت ریکانی به پیروزی تیم ما کمک کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - علیرضا منصوریان پس از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: قبل از بازی می‌دانستیم که تیم تارتار سخت می‌بازد و کار سختی داریم. باید منطقی باشیم، زیرا ما بازی را روی شوت ریکانی بردیم و اخراج بازیکن ذوب آهن نیز به ما کمک کرد.

تیم صنعت نفت آبادان در نخستین دیدار خود در نیم فصل دوم لیگ برتر موفق شد، ذوب آهن را با تک گل طالب ریکانی شکست دهد. ذوب آهن از دقیقه ۲۹ با اخراج امیر شبانی ۱۰ نفره شد.

صنعت نفت با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد. ذوب آهن نیز با ۱۸ امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

منصوریان درباره شرایط تیم ملی و انتقال سردار آزمون به بایر لورکوزن گفت‌: فکر می‌کنم بعد از تیم ملی ۱۹۹۸ یکی از بهترین تیم‌های ملی را داریم که می‌تواند صعود زودهنگامی به جام جهانی داشته باشد. به سردار آزمون تبریک می‌گویم، رفتن او به بایر لورکوزن می‌تواند مقدمه ورودش به بایرن مونیخ و دورتموند باشد.

تیم ملی کشورمان پنجشنبه هفته جاری در هفتمین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف عراق می‌رود. ایران در حال حاضر با ۱۶ امتیاز صدرنشین گروه خود است و در صورت پیروزی در یکی از دیدار‌های پیش رو به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود می‌کند.

سردار آزمون، مهاجم ملی پوش فوتبال کشورمان که در فصل جاری برای زنیت سن پترزبورگ توپ می‌زند، شب گذشته با بایر لورکوزن قراردادی ۵ ساله امضا کرد. او در این تیم پیراهن شماره ۹ را برتن خواهد کرد و از ابتدای فصل آینده برای بایر لورکوزن به میدان می‌رود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار